Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Mituri in care nu trebuie sa crezi daca ai o afacere mica

de Camelia Diaconu 07 Feb. 2019 3565
3.75 din 8 voturi
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

De-a lungul timpului s-au lansat o serie de mituri despre startup-uri. Multe dintre ele au fost detronate chiar de catre tinerii antreprenori care au avut curajul si ambitia de a incerca sa isi deschida o afacere si au reusit. Insa, au mai ramas cateva mituri care trebuie demontate. Afla care sunt acestea!

Un startup presupune o serie de responsabilitati, mult curaj, incredere in tine si un strop de nebunie pentru a-ti duce la bun sfarsit toate planurile. Mitul conform caruia trebuie sa ai un business de proportii pentru a avea succes a fost demontat de micile afaceri deshise pe piata cu un potential urias de reusita. Pentru a nu porni pe o directie gresita, iata de ce mituri trebuie sa uiti!
 
Ai o afacere prea mica pentru un client mare. Una dintre marile greseli in multe companii mici este sa gandesti ca afacerea ta este prea mica pentru a putea prelua un client cu renume. Sa renunti sa te prezinti cu o oferta in fata posibililor candidati este o eroare care te poate duce catre esec. Niciodata nu ar trebui sa iti faci probleme ca nu ai putea acoperi volumul de munca deoarece exista o multime de solutii externe pe care le poti avea la indemana pentru a acoperi in totalitate proiectele importante.
 
Clientii nu au incredere in companii mici. Total gresit. Din contra, clientii mari au incredere in companiile mici si companiile noi. Startup-urile recent lansate vin si cu un aer proaspat, cu idei noi, cu abilitatea de a aduce lucruri noi in fata consumatorilor. Companiile mari cauta intotdeauna metode prin care sa se diferentieze de concurenta, asa ca afacerile mici sunt pe lista lor.
 
Brand-ul tau nu este inca de renume si nu poti vinde. Intr-adevar, brand-urile deja consacrate reusesc sa isi vanda mult mai usor produsele, insa criteriul cel mai important de care trebuie sa tii cont este calitatea produsului. Daca reusesti sa intri in vizorul publicului datorita calitatii produselor pe care le reprezinti, atunci faptul ca brand-ul tau nu rasuna inca pe marile ecrane nu este deloc o problema.
Mai mult de atat, gandeste-te cate brand-uri de renume sunt pe piata, dar cu toate astea au o reputatie negativa din cauza produselor pe care le livreaza.
 
Firmele mai mari isi doresc sa te scoata de pe piata. Sunt situatii in care concurenta este acerba si exista mici conflicte, insa doar in anumite conditii. Regula de baza, mai ales in ceea ce priveste conduita unui startup, este ca niciodata sa nu intri intr-o competitie directa cu concurenta. Incearca sa iti pastrezi baza ta de clienti, fara sa apelezi la cei de top ai altor companii si sa iti continui drumul afacerii tale.


Tags: mituri in afaceristartup

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 3.75 din 5 - 8 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]