Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Munca nu te ajuta sa uiti de nacazuri! Cand spui stop, si cand o iei de la capat?
Atunci cand angajatul trece prin momente critice este responsabilitatea firmei sa spuna stop pentru o perioada de ragaz si refacere.
Persoanele workaholice se vor impotrivi acestui lucru, sperand ca munca ii va ajuta sa uite de nacazuri. Totusi, o mica vacanta ii va ajuta mai mult sa revina la starea normala.Asadar, o metoda este reducerea obligatorie a programului de munca al angajatilor.
O alta este realizarea de actiuni sau programe pentru femeile care se intorc in organizatie dupa concediul de maternitate. Revenirea la locul de munca dupa o perioada dedicata cresterii copiilor poate fi dificila.
Este posibil ca mediul de lucru sa se fi schimbat considerabil, iar angajatele sa fie nevoite sa depuna eforturi mari pentru a se acomoda. De exemplu, firma Abbott le ofera mamelor o perioada de reintegrare de 2 saptamani.
Mai mult, firma a amenajat spatii unde angajatii isi pot aduce copiii si unde isi pot petrece pauzele.
Accesul angajatului la servicii de asistenta individuala in managementul carierei sau al vietii private.
Una dintre companiile care a aplicat aceasta strategie este Xerox (UK). Firma sustine ca a castigat peste 1 milion de lire pe o perioada de 5 ani, dupa implementarea politicilor de echilibrare a vietii profesionale cu viata personala, ce au inclus program flexibil de munca si au oferit angajatilor servicii de consultanta privind sanatatea emotionala si sociala.
Accesul la informatii printr-un sistem de intranet privind: conflictul dintre viata profesionala si cea personala, optimizarea relatiilor cu colegii, optimizarea relatiei de cuplu, a relatiei cu copiii, metode de crestere si ingrijire a nou-nascutului, metode de disciplinare si comunicare eficienta cu copilul, controlul emotiilor, optimizarea stilului de viata.
In mod obisnuit, conflictul dintre viata profesionala si cea personala apare in situatia in care angajatul se confrunta cu un program neregulat sau inflexibil de munca, calatorii frecvente sau munca in weekend si supraincarcarea responsabilitatilor si sarcinilor.
Ghiduri practice

[GHID PRACTIC] Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Aflati cum puteti obtine un castig substantial parcurgand ghidul practic Afacere la cheie cu flori in ghiveci Informatii complete

[GHID PRACTIC] Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Exploatati incredibila piata a felicitarilor Aceste produse carora poate nu le-ati acordat pana acum atentia cuvenita aduc venituri colosale si constante an dupa an Puteti castiga fara efort minimum 1 000 de euro net luna

[GHID PRACTIC] Cresterea prepelitelor japoneze
Comanda acum ghidul afacerii tale cu prepelite japoneze CD-ul Cresterea prepelitelor japoneze Evita acum riscurile inerente inceputului unei afaceri


Idei de AFACERI 2025
- 30+ Idei de Afaceri la tara. Din ce sa faci bani la tara
- Idei de afaceri handmade: cele mai bune idei pentru a incepe o afacere
- Afaceri de familie: businessuri mici si profitabile
- Colectia de Idei de Afaceri
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit