Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Munca nu te ajuta sa uiti de nacazuri! Cand spui stop, si cand o iei de la capat?
Atunci cand angajatul trece prin momente critice este responsabilitatea firmei sa spuna stop pentru o perioada de ragaz si refacere.
Persoanele workaholice se vor impotrivi acestui lucru, sperand ca munca ii va ajuta sa uite de nacazuri. Totusi, o mica vacanta ii va ajuta mai mult sa revina la starea normala.Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Cresterea prepelitelor japoneze
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Asadar, o metoda este reducerea obligatorie a programului de munca al angajatilor.
O alta este realizarea de actiuni sau programe pentru femeile care se intorc in organizatie dupa concediul de maternitate. Revenirea la locul de munca dupa o perioada dedicata cresterii copiilor poate fi dificila.
Este posibil ca mediul de lucru sa se fi schimbat considerabil, iar angajatele sa fie nevoite sa depuna eforturi mari pentru a se acomoda. De exemplu, firma Abbott le ofera mamelor o perioada de reintegrare de 2 saptamani.
Mai mult, firma a amenajat spatii unde angajatii isi pot aduce copiii si unde isi pot petrece pauzele.
Accesul angajatului la servicii de asistenta individuala in managementul carierei sau al vietii private.
Una dintre companiile care a aplicat aceasta strategie este Xerox (UK). Firma sustine ca a castigat peste 1 milion de lire pe o perioada de 5 ani, dupa implementarea politicilor de echilibrare a vietii profesionale cu viata personala, ce au inclus program flexibil de munca si au oferit angajatilor servicii de consultanta privind sanatatea emotionala si sociala.
Accesul la informatii printr-un sistem de intranet privind: conflictul dintre viata profesionala si cea personala, optimizarea relatiilor cu colegii, optimizarea relatiei de cuplu, a relatiei cu copiii, metode de crestere si ingrijire a nou-nascutului, metode de disciplinare si comunicare eficienta cu copilul, controlul emotiilor, optimizarea stilului de viata.
In mod obisnuit, conflictul dintre viata profesionala si cea personala apare in situatia in care angajatul se confrunta cu un program neregulat sau inflexibil de munca, calatorii frecvente sau munca in weekend si supraincarcarea responsabilitatilor si sarcinilor.
Articole conexe
UE pune in functiune un birou pentru inteligenta artificiala
de Bianca TilaMinisterul Digitalizarii: Romanii vor putea sesiza informatiile de deep fake
de Bianca Tila3 moduri prin care poti atrage clienti noi catre businessul tau
de Idei de afaceriCum pornesc o afacere fara experienta
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit