de Florin Amariei
03 Iun. 2019
4643
Proaspat ajunsi la jumatatea lui 2019 ne intalnim cu patru curente noi in afaceri care ne pot ajuta sa obtinem profituri mai mari.
In momentul in care privesti in viitor iti creezi o serie de scenarii individuale prin care incerci sa intelegi cum vor progresa interesele oamenilor si cum vor fi banii cheltuiti. E important pentru un antreprenor sa inteleaga cum, cand si de ce se intampla o schimbare importanta in comportamentul consumatorului pentru a-l putea intampina asa cum se cuvine.
Stim deja ca realitatea virtual (VR), realitatea augmentata (AR) si diferitele metode de plata electronice cat mai simple iau cu asalt clientii romani din centrele urbane. Exista, insa, cateva curente proaspete care vor atinge in curand un maxim de importanta pentru clienti. Ar fi bine sa le stii!
1. Livrarea imediata personalizata
Am tot vazut in ultima vreme incercari din partea marilor companii de curierat prin care vor sa ajunga mult mai repede la cumparator. Au fost introduse drone si livrarea in aceeasi zi. Uneori e gratuita, alteori e platita. Oricum ar fi, este binevenita din perspectiva celui care isi doreste cu patima un produs. Acest aspect este important din doua motive pentru o companie de curierat: multumirea clientului si multumirea clientului clientului. Totodata, firma care vinde un produs si se increde intr-o anumita companie de curierat incearca sa obtina un transport cat mai eficient pentru a putea satisface exigentele celui care cumpara.
Asadar, intelegem ca accentul se va pune din ce in ce mai mult pe multiple variante de livrare. Va fi vital pentru unele afaceri ca optiunile de obtinere a unui produs sa fie cat mai diverse cu putinta.
2. Afacerile online
Pana la finalul anului 2020 se estimeaza ca vor aparea nu mai putin de 1 milion de noi afaceri in online. Internetul va fi, cu siguranta, aglomerat de tot felul de e-magazine. Toata lumea castiga in acest scenariu. Clientii, firmele mici si agregatorii vor avea o multime de posibilitati de dezvoltare financiara si expansiune. Este, insa, foarte important ca magazinul online sa fie clar, succint, usor de utilizat si securizat. Studiile arata ca peste 90% din cumparatori renunta la o achizitie daca intalnesc piedici in achizitionarea unui produs sau nu reusesc sa obtina cu rapiditate ceea ce isi doresc.
3. Protectia datelor si antivirusii
Oamenii care cumpara prin intermediul unui magazin online adora securitatea si inteleg ca prezenta unui brand recunoscut la momentul realizarii unei plati va fi lipsita de neplaceri. Exista chiar si un studiu!
4. Filantropia, afacerile si interesul clientilor
Nu va fi o veste placuta pentru multi patroni romani, insa clientii incep sa fie din ce in ce mai atrasi de companiile care investesc in comunitatea din care fac parte. Generatia Millenials, cel putin, sunt mai inclinati sa cumpere de la un magazin care face si acte de caritate, spre exemplu.
Daca brandul tau se va focusa asupra unei cauze sociale si vei reusi sa gasesti o metoda cool de marketizare a acesteia, atunci ai toate sansele sa iti maresti profitul.
Succes!
de
Florin AmarieiPasionat de extinderea orizontului serviciilor financiare si de schimb alternative, el lucreaza in cadrul IdeiDeAfaceri.ro inca din 2018 pentru a furniza cititorilor numai informatiile care conteaza cu adevarat.
Tags: curenteafaceriproaspete