Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Promovarea offline. Metode de promovare in fata clientului

de Idei de afaceri 05 Ian. 2024 683
Promovarea offline. Metode de promovare in fata clientului
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Promovarea proiectului in offline este la fel de importanta ca si strategia online. Sunt in continuare o multime de utilizatori la care nu poti ajunge in mediul online atunci va trebui sa incerci sa ajungi la ei in mediul offline.

Profita de reducerile de pana la 80% de sarbatori! Descopera in ce idei de afaceri poti investi...click AICI pentru detalii si comenzi<<

Strategia offline trebuie sa fie strans legata de cea online, eforturile ar trebui sa fie coagulate, uneori campaniile putand avea un efect in online, iar ulterior in offline si invers.

Unul dintre principalele dezavantaje ale promovarii prin canalul offline, este acela ca rezultatele sunt monitorizate mai greu sau deloc in anumite cazuri, spre deosebire de online, unde monitorizarea se face la un nivel foarte ridicat.

Totusi, pe langa vanzarea efectiva de produse si servicii, promovarea iti va face cunoscuta compania, crescandu-ti asa-numitul brand awareness14, iar in ziua de astazi 69% din site-uri de ecommerce din intreaga lume folosesc si promovarea offline.
 

Unde putem promova magazinul offline?

 
- Documentele companiei reprezinta cea mai la indemana sursa de promovare offline pentru noul tau magazin online. Astfel, poti imprima adresa site-ului tau pe facturi, plicuri, carti de vizita, chitante sau chiar si pe stampila companiei.
 
- Pliantele publicitare pot fi utilizate cu succes pentru a transforma clientii obisnuiti in clienti recurenti. Spre exemplu, intr-un magazin traditional le poti oferi clientilor tai dupa fiecare comanda un pliant care va contine un cod de reducere la o viitoare comanda in magazin.
 
- Materialele promotionalele sunt foarte des utilizate in mediul offline, avand un impact puternic deoarece le reamintesc permanent clientilor numele si sigla companiei tale. Cele mai utilizate materiale promotionale sunt pixurile, calendarele, brelocurile, tricourile etc., dar pentru afacerea ta ar trebui sa alegi solutia potrivita in functie de nisa in care activezi. Spre exemplu, daca ai un magazin de componente PC le poti da cadou clientilor un stick USB cu sigla si numele companiei.
 
- Reclamele in presa scrisa sunt inca puternice, doar ca va trebui sa alegi cu atentie publicatiile care au audienta similara cu a ta, iar tirajul este indeajuns de mare ca impactul sa aiba un efect important pentru afacerea ta.
 
- Reclamele la TV sunt din ce in ce mai folosite de magazinele online din Romania, in special in perioadele de reduceri precum BlackFriday, sarbatori de Paste sau de Craciun. Pentru anumite magazine, care se adreseaza unui public mai larg, chiar si posturile de radio pot fi o varianta de publicitate.
 
- Sponsorizarile de evenimente sunt un prilej foarte bun pentru a-ti promova magazinul online, iar daca tipul de eveniment si audienta acestuia sunt alese cu grija, rezultatele nu vor intarzia sa apara. Nu incerca sa mergi catre evenimente mari la inceput, ci mai degraba catre evenimente locale. Intotdeauna este bine sa te angrenezi in proiecte sociale, functiile clasice ale marketingului putand fi utilizate la maximum: informare, emotie, actiune si motivatie.
 
- Networking-ul este o componenta importanta a mixului de marketing pentru orice afacere. Comunicarea directa este foarte importanta si valoroasa pentru ca ai posibilitatea sa cunosti oameni care conteaza pentru afaerea ta. Asadar, nu uita sa profiti de aceasta forma de socializare la evenimentele la care participi si sa iti promovezi serviciile si produsele, iar in cazul tau si noul magazin virtual.
 
- Parteneriatele reprezinta o forma puternica de a te prezenta potentialilor clienti, la care altfel nu ai fi putut ajunge. Ideal ar fi sa reusesti sa te promovezi gratuit, iar impreuna cu partenerul tau sa ajungeti la un numar mai mare de persoane, daca reusiti sa va coordonati eforturile in beneficiul ambelor companii.

Profita de reducerile de pana la 80% de sarbatori! Descopera in ce idei de afaceri poti investi...click AICI pentru detalii si comenzi<<
 
- Autovehiculele, daca detii in cadrul companiei, pot fi si ele personalizate cu numele companiei, sigla si URL-ul noului magazin virtual. Prin intermediul autovehiculelor aveti zilnic expunere la cateva sute sau mii de persoane.
 
Si, nu in ultimul rand, puterea cuvantului, discuta mereu despre afacerea ta, faceti-o cunoscuta tuturor persoanelor interesate, fara a exagera sau a adauga atribute false produselor si serviciilor oferite. Dupa cum bine stii, un client multumit va povesti si altor persoane despre compania ta, dar cei care au experiente nega tive, isi exprima nemultumirile de trei ori mai mult.
 
Desi multi vorbesc de sfarsitul marketingului offline, sa nu uitam totusi ca aproximativ 90% din tranzactii globale se realizeaza inca in acest mediu si doar 10% online15. Principalul motiv care a dus la subestimarea marketingului offline este lipsa unor mecanisme de monitorizare si raportare a rezultatelor precum cele din online. Totusi iti recomand sa folosesti ambele tipuri de promovare, iar combinandu-le vei putea obtine rezultate spectaculoase. Intre cele doua canale nu ar trebui sa existe o concurenta, ci mai degraba o sinergie.


Idei de afaceride Idei de afaceri
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.

Tags: promovarepromovare offlinestrategiemagazin online

Urmareste-ne pe Google News


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]