Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Rata de succes in arta ghicitului este destul de mica. Aflati cum sa fiti clari si la obiect

28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Important: Majoritatea oamenilor nu va pot citi gandurile! Nu faceti presupuneri si nu va referiti la lucruri de la sine intelese. Se poate ca interlocutorul sa fi uitat unele informatii sau pur si simplu sa nu stie de existenta lor.

Cu cat sunteti mai la obiect, cu atat sunt sansele mai mari sa primiti un raspuns potrivit. De asemenea, transmiteti mesajul cat mai clar. Una dintre greselile pe care multi manageri le fac este sa transmita mesaje vagi de genul „trebuie sa faceti toata treaba” (care treaba??) si sa astepte anumite rezultate.

Daca managerii sunt inabordabili si nu isi dedica timp pentru a clarifica unele aspecte, angajatii vor trebui sa ghiceasca ce au de facut. Rata de succes in arta ghicitului este destul de mica. De aici si conflictele care apar intre acest tip de manageri si angajati sau colaboratori.

Se poate intampla ca destinatarul mesajului sa fie presat de multe responsabilitati. Un mesaj alambicat,care contine punctul central abia in ultima parte este ultimul lucru de care are nevoie aceasta persoana.

Asadar, rezistati tentatiei de a umple tot spatiul alb al casutei din e-mail. Imediat dupa formula de introducere, precizati motivul pentru care scrieti mesajul si lasati detaliile pentru partea a doua.

Daca mesajul este unul complex, numerotati punctele atinse, despartiti paragrafele prin linii libere si ingrosati aspectele importante.

Nu atasati documente decat daca este neaparat nevoie. incercati sa includeti in corpul mail-ului aspectele importante. Este foarte posibil ca destinatarul sa nu aiba rabdarea sa descarce atasamentele.

Astfel, receptorul va selecta informatiile care il intereseaza in cateva minute si va va putea raspunde asa cum va doriti. Daca cel care raspunde sunteti dumneavoastra,copiati intrebarile in mail-ul dumneavoastra si raspundeti punctual. In acest fel, veti oferi un raspuns clar si la obiect.



Tags: comunicaremesajemanageri

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]