Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Strategiile perfecte pentru atingerea unui echilibru intre viata profesionala si cea de familie
Oamenii nu ar trebui pusi in situatia in care sa aleaga intre cariera si familie. Cu putina deschidere din partea companiilor si dorinta de schimbare a angajatilor, atingerea unui echilibru este posibila.
Din pacate, multe companii percep munca si viata personala ca doua domenii competitive, in care situatia castig-castig este imposibil de atins. Astfel, in opinia acestor companii, castigul dintr-un domeniu are ca rezultat pierderi in celalalt domeniu.Cresterea prepelitelor japoneze
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Cultura castravetelui anti-diabet
Managerii intelepti inteleg insa ca atitudinea deschisa spre colaborare pentru atingerea obiectivelor profesionale si personale aduce beneficii pentru ambele parti.
Acesti manageri adopta urmatoarele strategii:
1. Imbunatatirea performantelor angajatilor si a organizatiei in acelasi timp cu atingerea obiectivelor personale ale angajatilor
2. Informarea angajatilor cu privire la prioritatile organizationale si incurajarea angajatilor in a-si stabili prioritati personale
3. Sprijinirea angajatilor in indeplinirea rolurilor si responsabilitatilor de la locul de munca, dar si a celor din afara acestuia.
Unele companii care recunosc importanta balantei dintre viata profesionala si cea de familie adopta o cultura organizationala „family-friendly”, oferind programe si politici care contribuie la realizarea echilibrului intre viata profesionala si cea de familie a angajatilor.
Companiile de acest fel dezvolta adevarate strategii pentru a-si vedea angajatii fericiti si, prin urmare, mai productivi.
Articole conexe
Angajatii: Principalii jucatori care dicteaza succesul sau esecul in afacerile mici
de Idei de afaceriCare este procedura de solutionare a conflictelor de munca?
de Idei de afaceriMultinationalele se pregatesc de investitii in angajati
de Idei de afaceriTop 3 lucruri pe care angajatii trebuie sa le stie
de Camelia DiaconuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit