Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Strategiile perfecte pentru atingerea unui echilibru intre viata profesionala si cea de familie

de Marinache Horia Cristian 10 Iul. 2015 3655
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Oamenii nu ar trebui pusi in situatia in care sa aleaga intre cariera si familie. Cu putina deschidere din partea companiilor si dorinta de schimbare a angajatilor, atingerea unui echilibru este posibila.

Din pacate, multe companii percep munca si viata personala ca doua domenii competitive, in care situatia castig-castig este imposibil de atins. Astfel, in opinia acestor companii, castigul dintr-un domeniu are ca rezultat pierderi in celalalt domeniu.

Managerii intelepti inteleg insa ca atitudinea deschisa spre colaborare pentru atingerea obiectivelor profesionale si personale aduce beneficii pentru ambele parti.

Acesti manageri adopta urmatoarele strategii:

1. Imbunatatirea performantelor angajatilor si a organizatiei in acelasi timp cu atingerea obiectivelor personale ale angajatilor

2. Informarea angajatilor cu privire la prioritatile organizationale si incurajarea angajatilor in a-si stabili prioritati personale

3. Sprijinirea angajatilor in indeplinirea rolurilor si responsabilitatilor de la locul de munca, dar si a celor din afara acestuia.

Unele companii care recunosc importanta balantei dintre viata profesionala si cea de familie adopta o cultura organizationala „family-friendly”, oferind programe si politici care contribuie la realizarea echilibrului intre viata profesionala si cea de familie a angajatilor.

Companiile de acest fel dezvolta adevarate strategii pentru a-si vedea angajatii fericiti si, prin urmare, mai productivi.


Tags: muncaviata personalamanageriechilibruangajati

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Angajatii: Principalii jucatori care dicteaza succesul sau esecul in afacerile mici

de Idei de afaceri
09 Dec 2022
Afacerile te obliga sa devii mai agresiv, mai sociabil, mai dinamic si bineinteles, mai intelept. Dupa cum a demonstrat si campania lui Obama,...

Care este procedura de solutionare a conflictelor de munca?

de Idei de afaceri
26 Dec 2022
Functiile de conducere in companii, indiferent de dimensiuni, includ responsabilitati atat cu munca in sine, cat si cu angajatii. Comportamentul unui...

Multinationalele se pregatesc de investitii in angajati

de Idei de afaceri
08 Feb 2022
Un nou studiu releva ca multinationalele vor sa investeasca mai mult in angajatii lor in 2022. Firmele din Romania nu vor sa piarda angajati!...

Top 3 lucruri pe care angajatii trebuie sa le stie

de Camelia Diaconu
15 Feb 2019
Cauti sa iti maresti echipa si iti doresti oameni seriosi si motivati? Ai o afacere de succes si vrei sa iti gasesti cei mai buni angajati? Iata ce...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








[x]