Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Tehnici de scriere a reclamelor inspirate de Shakespeare

de Ruxandra Andrioaie 29 Oct. 2014 3292
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Cand vine vorba despre reclame de tip Google, ne gandim la un limbaj complex, fraze memorabile care sa rimeze, fraze care te indeamna sa "reading between the lines". De fapt, nu-i chiar asa. Putem lua cateva lectii de scris de la marele Shakespeare, chiar si cand vine vorba despre a scrie trei randuri in copywriting. Ceea ce pare atat simplu astfel incat si un computer ar putea scrie, este de fapt o arta pe care cei din marketing o pot dezvolta la standarde inalte.

Mai jos ai cateva idei care sa iti clarifice ideea de advertising inspirate din scrierile lui Shakespeare ( nu-i nevoie de vreo gondola pentru a putea citi):
 
1. Cerceteaza competitia
 
Probabil ai mai facut asta  pentru a gasi cuvinte-cheie, si este recomandabil s-o faci din nou. Acorda atentie reclamelor competitiei si gandeste-te cum ai proceda in cazul in care ar trebui sa iti scrii propriile reclame la produsul tau – depaseste creativitatea competitiei.
 
2. Compune un concept catchy
 
Inspira-te din Shakespeare: trebuie sa faci pe plac  publicului. Nu uita ca scrii textul reclamelor. Cineva trebuie sa le citeasca, deci nu-i tortura pe cei care o fac. Cum ar fi sa pui o intrebare care vorbeste despre o problema pe care clientul incearca sa o rezolve? Utilizatorul isi va da seama ca ai acel raspuns si va fi tentat sa acceseze reclama.
 
3. Fii cat mai clar
 
Ai trei randuri care trebuie sa transmita mesajul tau. Ai 25 de caractere pentru titlu si 35 de caractere pentru randurile care trebuie sa descrie mesajul. Evita frazele complicate si ofera valoare fiecarui caracter. Daca utilizatorul acceseaza reclama, ce i se ofera? Nu-l surprinde cu un website sau cu o pagina care nu are nicio legatura cu ceea ce cauta el. Asigura-te ca exista o legatura clara intre cautarea utilizatorului si ceea ce i se deschide cand acceseaza reclama.

4. Nu lasa utilizatorii sa ghiceasca
 
Care este motivul pentru care utilizatorii acceseaza reclama ta inaintea celorlaltor reclame? Foloseste-te de spatiul limitat pentru a-i arata cat de special este ceea ce oferi tu. Care este diferenta dintre tine si competitie? Ofera ceva unic, ceva ce competitorii nu pot oferi si in acest fel reclama ta va ”straluci” deasupra celorlalte.
 
5. Include in mesaj caractere speciale
 
Google nu este adeptul semnelor de exclamatie sau chiar existentei unui singur cuvant scris cu majuscule. Exista insa modalitati pentru a-ti face reclama deosebita in mod vizual, chiar daca este vorba doar de text. Foloseste numere daca este posibil si caractere speciale, precum: ”%”, ”&” sau ”+”. Ochii utilizatorului vor fi atrasi in mod natural de aceste elemente care trunchiaza textul.
 
6. Actioneaza intr-un mod anume
 
De ce vrei ca utilizatorul sa iti acceseze site-ul? Fa-i o oferta sau cel putin informeaza-l in legatura cu ce contine reclama.
 
7. Fii atent la gramatica
 
Scrie corect. Nimeni nu va accesa o reclama al carei text contine greseli gramaticale. Textul trebuie sa fie coerent, pentru ca este vorba de imaginea afacerii tale.


Tags: reclametehnici de scriere

Urmareste-ne pe Google News


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]