Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Vrei titluri de reclama cu succes nebun. Uite ce trebuie sa faci?

de Marinache Paula 04 Feb. 2016 8954
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Conform Wandei Loskot, business coach & marketing wizard, titlul unei reclame este extrem de important. Expertii estimeaza ca aproape 90% din eficienta unei reclame depinde de titlu.

Din pacate, oamenii pierd de obicei cel mai mult timp creand textul si a design-ul reclamei, iar titlul il aleg la intamplare, in graba. Total GRESIT. De obicei, daca cititorul nu gaseste un titlu interesant, incitant sau macar…enervant, controversat, el nu va mai citi si restul reclamei.

Cum stii ca ai ales un titlu dinamic?

Wanda Loskot: Aaa, aceasta este o intrebare cu adevarat dinamica! Cred ca un titlu dinamic este acela pe care cititorul vizat il vede si apoi arde de nerabdare sa citeasca restul reclamei.

De cele mai multe ori aceste titluri sunt indraznete si surprinzatoare. Oferte extraordinare, stiri de ultima ora, afirmatii provocatoare…

Titlul meu preferat este: „Sa dam negrilor ceea ce merita!”, de pe vremea cand zone intregi din Washington DC erau in ruina in urma scandalului provocat de asasinarea lui Martin Luther King Jr. Era o reclama la o banca ce oferea credite comunitatii negrilor.

E inutil sa spun ca reclama a atras un raspuns rapid din partea cetatenilor si a starnit o publicitate in serie atat bancii in cauza, cat si autorului reclamei, Mr. Stan Cotton. Stan este cu adevarat un creator stralucit de reclame.

Unele titluri au un succes nebun, in timp ce altele trec neobservate.

De aceea titlurile ar trebui testate. Chiar si pentru un expert in publicitate e dificil sa spuna dinainte care titlu va avea un impact bun asupra cititorilor si care nu. Atunci cand un titlu atrage atentia doar asupra persoanei care isi face reclama, el va fi sortit secului. Reclamele ar trebui sa spuna: „Hei, tu, vreau sa-ti vorbesc! Citeste ceea ce am sa-ti spun.”Atentia trebuie sa cada asadar pe consumator.

Titluri abandonate - “imbogateste-te rapid”

Un astfel de titlu are conotatii negative in mintea cititorului. E genul de reclama cu care nu-ti  doresti sa ai de-a face. De obicei, poate aparea numai in reviste sau ziare de scandal.

Prima reactie pe care o poti avea este: “Cum pot fi oamenii atat de naivi?”
Se poate lua apararea unei astfel de reclame? Greu de spus, dar te pune pe ganduri. De ce nu are suscces un astfel de titlu?

Simplu, pentru ca este impotriva valorilor traditionale, conform carora trebuie sa muncesti din greu pentru a castiga bani. in aceste conditii sloganul de mai sus suna prea bine pentru a fi realitate.

Intr-adevar, pentru unii mai norocosi formula functioneaza. inseamna ca ei cunosc secretul imbogatirii peste noapte. Cu totii dorim acest lucru, dar ratiunea ne spune ca nu este posibil. Daca am schimba formula imbogatirii rapide si am introduce nuante ca: „ceva mai multi bani..., probabil...,  in timp...” lucrurile ar sta altfel.

Chiar daca lucrezi intr-o organizatie non-profit sau intr-o asociatie de caritate, iti doresti ca prin educare, cercetare si sprijin umanitar, rezultatele muncii tale sa fie vizibile in timp. In acest context, sloganul de mai sus, devine operational.

“Imbogateste-te rapid” devine astfel o baza de pornire pentru un titlu de succes. Modificat, bineinteles, si adaptat tipului de gandire modern. Merita sa incercati. Va va lasa mai mult timp pentru conceperea design-ului. Cu alte cuvinte, va va ajuta sa obtineti ceea ce doriti in cel mai scurt timp.




Tags: reclamatitlu de reclamapromovarevanzareclienti

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

3 moduri prin care poti atrage clienti noi catre businessul tau

de Idei de afaceri
18 Mar 2024
In economia moderna competitiva, ca intreprinzator, te confrunti cu o provocare constanta: sa atragi clienti noi. Acesta nu este doar un lux, ci o...

Tehnici de vanzare verificate si aplicabile pe piata din Romania

de Idei de afaceri
16 Iul 2024
Pentru a putea vinde absolut orice trebuie sa fii in primul si in primul rand pozitiv. Trebuie sa ai incredere in tine, in capacitatile tale de...

Strategii in business. Tehnica de vanzare AIDA

de Idei de afaceri
05 Apr 2024
In orice carte de vanzari sau la orice training de initiere in aceasta „arta“ a vanzarilor este prezentata aceasta metoda. Majoritatea agentilor...

Promovarea afacerii pe Amazon. Nume si slogan

de Idei de afaceri
14 Iun 2024
Numele marcii este probabil printre putinele detalii la care e greu sa aduci alte schimbari mai tarziu. De aceea este esential sa alegi bine de la...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]