de Bianca Tila
08 Iun. 2022
1456
Retailerul de fashion, Zara, redeschide un magazin sub un nou concept creat de o echipa proprie de arhitecti. Reorganizat dupa cel mai recent concept de magazin, Zara doreste sa cucereasca clientii atat prin decor, cat si prin colectiile noi de haine.
Brandul international de moda isi redeschide magazinul din City Park Mall Constanta, unde a inclus montarea unui sistem de iluminat LED, setarea temperaturii ambientale, utilizarea temporizatorilor in consumul de apa. De asemenea, totul a fost regandit, mobilierul are forme organice si culori neutre, cu elemente de decor interior din lemn si piata. Intrarea este reamenajata, fiind decorata cu vitrine ce functioneaza in armonie cu interiorul magazinului. Aceasta din urma le ofera clientilor o vedere deschisa catre cele mai noi colectii lansate.
Magazinul ce urmeaza sa se redeschida este dispus pe 2 niveluri, cu o suprafata comerciala de peste 2.600 mp, din totalul de 3.190 mp. Acesta este printre cele mai mari din Romania si singurul de acest calibru din Constanta.
Clientii vor putea vedea idei de styling create special cu piesele din noul magazin Zara de catre stilisti consacrati. "Pentru a le descoperi ideile de outfit-uri, clientii trebuie sa urce in liftul instagramabil din mall, amenajat special pentru redeschiderea Zara", potrivit Economica.
Maine, 9 iunie, are loc redeschiderea magazinului Zara. De asemenea, brandul vine cu metode de reciclare selectiva a deseurilor, oferind clientilor optiunea de a dona articole de imbracaminte in containerele Take Back, instalate in magazin. In 2021, prin intermediul programului au fost colectate si reciclate peste 33 de tone de textile, alaturi de Societatea Nationala de Cruce Rosie.
Lucruri incredibile despre Zara
Atunci cand vrei sa incepi o afacere este bine sa urmezi sfaturile businessurilor de succes. In acest sens, Zara a evoluat in timp, dezvoltandu-si propria metoda de reusita. Iata cateva lucruri interesante despre brandul de haine.
Brandul lanseaza anual peste 10.000 de modele de piese vestimentare si accesorii. Aceasta companie merge pe ideea de Cheap Fast Fashion. De asemenea, se bucura de o echipa numeroasa de designeri si de o capacitate de productie imensa, ce face ca produsele sa fie realizate in timp record.
Aproximativ jumatate din produsele sunt inca fabricate in Spania, in fabricile din Galicia. Acest fapt ii ofera brandului autenticitate si pastreaza ideea de origine.
Retailerul de fashion a renuntat complet la substantele toxice de prelucrate a materialelor.
In procesul de creare si lansare a unui produs, Zara are nevoie de 2 saptamani. Din momentul in care modelul este desenat pana ce produsul este pus in magazin dureaza 14 zile, fata de celelalte branduri unde un astfel de proces dureaza aproximativ 6 luni.
Compania alege sa investeasca in deschiderea unor noi magazine, in locul reclamelor. Acest aspect le-a adus un trafic mai mare in magazinele fizice, avand in vedere ca publicul intra des sa vada ce produse noi au mai aparut.
Retailerul de fashion - Zara
Zara este o companie de vanzare cu amanuntul din La Coruna, Spania. Aceasta a fost fondata in 1975 de catre Amancio Ortega si Rosalia Mera.
Zara a devenit cel mai mare retailer de imbracaminte de pe piata locala in anul 2012, avand vanzari de 58 de milioane de euro in 2010.
Lantul de magazine este parte a grupului Inditex, ce detine si marcile Massimo Dutti, Pull&Bear, Oysho, Uterque, Stradivarius si Bershka.
In 2019, compania a incheiat anul cu un venit de 19,56 miliarde de euro.
de
Bianca Tila Pasionata de zona business, Bianca Tila aduce zilnic in fata cititorilor starea afacerilor de pe piata nationala si internationala. Ofera idei de afaceri rentabile potrivite situatiei actuale, strategii de marketing si modele de afaceri in diverse zone.
Tags: zaralucruri incredibile despre zara