Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum au reusit doi frati sa aiba o afacere de peste 100 de milioane de dolari
Din dorinta de a-si suplimenta veniturile, doi frati din Boston au inceput, in 1989, sa vanda tricouri confectionate de ei. Daca la inceput le-au vandut pe strazile din Boston si in campusurile universitare, acum fratii Bert si John Jacobs detin o afacere de peste 100 de milioane de dolari.
In 1988, cand aveau 20, respectiv 23 de ani, John si Bert au realizat ca vor sa devina antreprenori, asadar s-au gandit sa puna pe picioare o afacere cu tricouri.Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Nu au renuntat la ideea lor de afacere, asa ca au decis sa investeasca intr-o camioneta second-hand, pe care au dat 2.100 de dolari, cu care au mers la toate facultatile de pe Coasta de Est si pe strazile din Boston pentru a vinde tricourile. Studentii erau publicul tinta, insa vanzarile nu au mers.
Dupa 5 ani de zile, castigul total a fost doar de 78 de dolari, insa Bert si Jhon nu s-au dat batuti. S-au consultat si au incercat sa isi dea seama care este problema. Tricourile nu aveau un design placut si au ales gresit categoria de consumatori, pentru ca studentii nu avea prea multi bani de cheltuit.
In 1994 s-au gandit la un design care avea sa le aduca succesul: o fata zambitoare numita "Jake", cu sloganul "Life is good". Noul lor slogan - care ulterior a devenit numele companiei - a fost imprimat pe 48 de tricouri pe care le-au vandut la un targ din Cambridge, Massachusetts. Pana la finalul anului, compania a avut o cifra de afaceri de 87.000 de dolari.
Cererea pentru hainele lor cu mesaje pozitive a explodat, in 1995 cifra de afaceri fiind de 262.000 de dolari. In 1997, au angajat 3 persoane si s-au mutat intr-o cladire de birouri, vanzarile depasind pragul de 1 milion de dolari.
Afacerea s-a extins, asa ca au trecut la imprimarea mesajelor haioase si pe alte obiecte, de la prosoape pana la cani. In 2011, cifra de afaceri depasea 100 de milioane de dolari.
Firma are acum peste 160 de angajati, produsele lor se gasesc in peste 4.500 de magazine, iar 10% din profit e donat pentru a ajuta copiii defavorizati.
Sursa: www.businessinsider.com
Articole conexe
VIDEO: De la pasiune la afacere de succes - atelier de incaltaminte
de Alina ConstantinescuDe la mere la trandafiri ... in borcane - afacere profitabila de familie
de Stefania TanaseAlex Elman a inceput o afacere de succes cu ochii larg inchisi
de Andrioae RuxandraO tanara de 21 de ani a reusit sa transforme o franciza broderie intr-o afacere de succes
de Alexandra PopescuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit