Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
De ce o firma de cadouri personalizate?
De cate ori nu ti s-a intamplat sa te duci la cineva in vizita si sa nu ai nici cea mai mica urma de inspiratie privind achizitionarea unei atentii? Ca sa nu mai vorbim de perioada Sarbatorilor de iarna, a Martisorului, a Pastelui, si toate acele ocazii speciale dintr-un an?
Ei bine, exista firme care te ajuta in cautarea ta, oferindu-ti consultanta specializata. Una dintre aceste firme detine site-ul www.oferte-cadouri.ro.Propriul meu plan de afaceri
Cultura de sofran
Cresterea prepelitelor japoneze
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Totul a inceput in luna decembrie a anului 2007, cand, solicitate fiind de clientii de tip corporate cu privire la oferirea unor idei de cadouri, Roxana Mantoiu si Simona Veteleanu prima fiind director de marketing, iar cea din urma detinand agentia de turism TravelBiz - s-au gandit sa lanseze o firma specializata pe aceasta nisa.
Astfel, la cererea unui client de a i se propune niste variante de cadouri personlizate, au realizat 9 mostre diferite de cadouri, de la cosuri pana la aranjamente speciale.
Dupa ce a consultat toate mostrele, clientul a solicitat o comanda de nu mai putin de 1.000 de cadouri in doar 3 saptamani.
Dupa acest inceput fulminant in 2007 (anul care a fost, de altfel, si cel mai fructuos in domeniul cererii de cadouri personalizate), firma si-a diversificat oferta si a continuat sa raspunda cerintelor clientilor, in ciuda perioadei dificile care a urmat.
Afacerea a fost gandita ca o firma de cadouri, dar oferind in primul rand consiliere. Stim cu totii ca atunci cand ai de cumparat un cadou pentru persoane pe care nu le cunosti, este o mare bataie de cap sa gasesti ceva care sa le placa si sa te si incadrezi in buget. Noi vrem sa ii scutim pe clienti tocmai de aceasta bataie de cap, fie ca este vorba de cadourile personale, fie de cele pentru compania la care lucreaza sau pe care o detin�, ne spune Roxana.
Furnizorii sunt din toata tara, dar si din strainatate. Produsele alimentare oferite sunt in proportie de 90% de tip bio si multe din ele sunt produse in serie mica.
Magazinul ofera si variante de cadouri ieftine, dar de calitate si deosebite: Nu vrem ca ceea ce oferim noi sa se poata gasi peste tot, cum ar fi in marile lanturi de magazine, prin urmare mergem pe variante selectate riguros si cu mici producatori foarte atenti la calitatea produselor oferite.
Din pacate, incepand cu anul 2008, bugetele alocate de marile companii pentru cadouri au scazut considerabil. In 2009 lucrurile au stagnat, dar in 2010 a inceput sa se simta o oarecare dezmortire a lucrurilor. Totusi, nu se asteapta ca vanzarile sa atinga nivelul celor din 2007 mai devreme de 2012.
La inceput, oferta se adresa doar clientilor de tip corporate, insa, de cateva luni s-a lansat si magazinul online, care a adus multe comenzi (deja livrate), de care clientii individuali au fost foarte multumiti.
Publicitatea se realizeaza cel mai mult prin viu grai, multi dintre acesti clienti individuali fiind angajati ai marilor companii fidele conceptului. Trecand de varianta de test, magazinul online va beneficia in 2011 de bugete si campanii de promovare mai importante si tot atunci este luata in calcul si trecerea de la platforma pe care ruleaza acum, la o alta, mai complexa.
Produsele magazinului online pot fi vazute si in cadrul boutique-ului Simone din strada Rabat nr. 15, unde clientii pot veni sa vada pe viu produsele cele mai populare (lumanari pictate si sculptate manual, aranjamente, decoratiuni, praline personalizate si multe altele).
Indiferent de situatia de pe piata cadourilor, nu s-a coborat niciodata stacheta. Lucrurile ieftine si kitsch-ul sunt extrem de des intalnite la noi si e momentul ca cei care isi doresc ceva de calitate sa gaseasca aceste lucruri la preturi rezonabile, fara marjele foarte mari practicate de multe magazine de profil, sustine Roxana.
In ceea ce priveste clientela, in acest moment 95% din comenzi vin din partea companiilor (unele dintre ele chiar mari companii multinationale), partea de individual reprezentand restul de 5%, aceasta si in contextul in care acest an a fost primul cand s-a vizat si acest segment de clienti.
Cifra de afaceri pentru anul 2010 a fost de aproximativ 15.000 de Euro, in crestere cu aproximativ 30% fata de 2009. Totusi, anul 2007 ramane cea mai buna referinta de pana acum, cu o cifra de afaceri de aproximativ 30.000 de Euro.
Articole conexe
Afacere romaneasca premiata cu 50.000 de euro
de Florin AmarieiAfacere cu incaltaminte de lux: povestea antreprenorului care rescrie istoria confectionarii pantofilor
de Alina ConstantinescuInterviu cu Leonard Radutz, Manager VivaNatura: De la argila terapeutica la afacere cu cosmetice naturale
de Alina ConstantinescuAfacere de nisa: un antreprenor a descoperit succesul cu o tipografie
de Nita AlinaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit