Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

[Interview] Viorel Florea, Aspro Prodinvest si afacerile din domeniul amenajarilor interioare

de Zenobia Badescu 31 Oct. 2011 6511
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

”Încercăm să fim cei mai buni şi să executăm cam tot ce are nevoie un spaţiu de birouri! ”

Idei de Afaceri: Dle Florea, ce tipuri de materiale moderne de construcţie (pentru amenajări interioare) folosiţi în prezent? Cine sunt furnizorii dumneavoastră?
Viorel Florea: În primul rând trebuie să vă spun că acum trei ani firma noastă a fost certificată în sistemul asigurării calităţ ii cu organizaţia internaţională TUV. Toţi furnizorii sunt auditaţi constant pentru a fi siguri de calitatea materialelor pe care le folosim.

Faţă de acum 10 ani când gips-cartonul reprezenta 99% din afacerea noastră, în acest moment firma foloseşte aproape toată gama de materiale moderne nec esare amenajărilor interioare.

Deoarece avem furnizori cu care colaborăm de foarte mulţi ani şi la care avem un rulaj mare de comenzi avem reduc eri importante care ne permit să avem constant preţuri competitive. De acee,a nu este nevoie să importăm noi direct materialele – este o activitate separată ce ne-ar impiedica să ne derulăm activitatea de montaj unde încercăm să fim cei mai buni.

În momentul în care aflăm de un material nou, luăm legătura cu unul din furnizorii care importă produse din gama respectivă şi îl comandăm. De la început politica noastră a fost de a folosi materiale de foarte bună calitate cu un adaos mic, preţuri corecte la montaj, dar cu randamente foarte mari în execuţie, organizare şi aprovizionare.

Personalul cu vechime şi foarte bine pregătit ne ajută să avem pierderi mici la materiale. Printre furnizorii noştri cei mai cunoscuţi (pentru că toţi sunt importanţi) se numară Romstal, Rigips, Knauf, Menatwork Bucureşt i, Baduc, Baurom, Damila, Atlas, Pinum, Rehau, Alumil, Alfa Cluj, Eurocolor, Caparol, KGK Konsimpex, etc.

Idei de Afaceri: Care sunt serviciile pe care le poate oferi în prezent firma Aspro Prodinvest?
Viorel Florea: În general executăm cam tot ce are nevoie un spaţ iu de birouri, de locuit sau de depozitare să poată funcţiona complet după ce finaliză m lucrarea. Montăm gresie şi faianţă, facem placări cu granit ş i piatră naturală sau artificială, pardoseli tehnice supraînălţate şi compartimentări din sticlă securizată.

Lista continuă cu montarea de uşi din sticlă securizată glisante sau batante, aplicarea de vopsele speciale multistrat ce asigură rezistenţa la uzură şi murdărie. Ne ocupăm şi de instalaţii de climatizare centralizate, încălzire prin pardoseală, instalaţii de protecţie împotriva incendiilor, reţele de calculatoare clasice sau wireless, sisteme de termoizolare şi hidroizolare a clădirilor, tâmplării de aluminiu sau PVC, pereţi cortină, placaje cu alucobond, etalbond etc.

Toate aceste lucruri ne-au ajutat să dezvoltăm această firmă cu toate că nu am avut cifre de afaceri foarte mari.

Idei de Afaceri: Clientul este consiliat de un proiectant? De fapt, explicaţi-ne cum se derulează colaborarea dintre client şi dumneavoastră, de la momentul contactării şi până la finalizare (predarea lucrării şi încasarea banilor).
Viorel Florea: În relaţia cu clienţii noştri credem că oferim un suport pe care puţine firme de construcţii şi amenajări interioare îl oferă astăzi. Colaborarea noastră cu clientul începe în funcţie de tipul lucrării cu recomandarea unui proiectant autorizat sau o propunere de design realizată de colectivul nostru.

Schematic, derularea se desfăşoară cam aşa:
● Clientul este consiliat de speciali ştii noştri pentru a găsi varianta cea mai adaptată temei cerute.
● Apoi sunt propuse diverse tipuri de materiale sau sisteme cu avantajele ş i dezavantajele lor pentru ca clientul să poată lua hotărârea corectă.
● În cazul în care clientul vine cu un proiect, acest proiect este verificat şi de noi şi în situaţia în care constatăm neconformităţi (de material, procedură , tehnologii sau procese tehnologice) le centralizăm şi îi oferim soluţii de rezolvare împreună cu proiectantul.
● După ce proiectul a fost verificat se realizează oferta, se negociază cu clientul în funcţie de diverse aspecte ale lucrării şi sistemului de plată, iar apoi se realizează un grafic de eşalonare a lucră rilor.
● În momentul în care contractul este semnat , după plata avansului sunt comandate toate materialele necesare în funcţie de graficul lucrărilor.
● Sunt identificate toate produsel e ce au termen mare de livrare ş i sunt comandate imediat, iar dacă vin mai repede decât te rmenul de punere în operă sunt depozitate în hala noastră pentru a fi protejate de manipulă ri repetate sau de posibile alterări ale calităţ ii lor pe şantiere (un alt avantaj pentru client – şi utilitatea unui punct logistic ).
● Toate materialele şi echipamentele sunt înregistrate într-un fişier cu denumire, producător, furnizor, proprietăţi (culoare, dimensiuni, şarjă, dată fabricaţie), cât şi datele de contact ale furnizorului şi eventual date de contact ale prestatorului de lucrări în garanţie în cazul în care va fi nevoie.
● La finalizarea lucrărilor, se face recepţia, iar după plata finală urmează o perioadă de garanţie care variază în funcţie de contract de la 1 an la 5 ani. În această fază clientul primeşte un dosar cu toate datele centralizate despre materialele, utilajele şi echipamentele folosite la acea lucrare, cât şi telefoanele echipelor de intervenţie în caz de defecţiuni.
● După finalizarea perioadei de garanţie toţi clienţii noştri beneficiază de asigurarea de lucrări post garanţie cu plată sau pe bază de contract de întreţinere având în vedere că ştim cel mai bine toate etapele de realizare a lucrării.

Idei de Afaceri: Suntem în România, dar mă simt ca în Germania când vă ascult.
Viorel Florea: Modul acesta de lucru ne-a permis să avem clienţi care au rămas alături de noi de acum 10-12 ani.

>>>Ghidul complet care va ajuta sa ridicati de la zero afaceri profitabile in domeniul amenajarilor interioare!


Tags: amenajari interioareidei de afaceriafaceriviorel floreaaspro prodinvest

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Cele mai puternice femei de afaceri si cum au ajuns acolo!

de Idei de afaceri
09 Iul 2019
In lumea afacerilor nu este tocmai usor sa urci in cele mai puternice topuri. Insa in top Forbes si-au facut loc de-a lungul anilor diferite...

4 pasi esentiali pentru a avea succes in afaceri

de Florin Amariei
30 Apr 2021
Nimeni nu iti va garanta vreodata ca vei avea succes in afaceri. Dimpotriva, sansele sunt mai mari sa gasesti multe bete-n roate. Noi iti propunem sa...

6 idei de afaceri profitabile in Romania anului 2019

de Florin Amariei
29 Ian 2019
In acest articol vei gasi 6 idei de afaceri profitabile pe care le poti pune in practica pentru a obtine un profit decent, dar care nu iti vor ocupa...

Afaceri de succes in Romania pentru 2019

de Florin Amariei
12 Oct 2018
In Romania poti avea afaceri de succes, dar trebuie sa fii atent sau atenta la mai multe lucruri importante. Privim cu atentie in acest material...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]