Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Magazin virtual cu produse pentru bebelusi

de Mihai Balescu 17 Ian. 2008 5656
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Daca intrebi o gravida sau o proaspata mamica care este cea mai comoda modalitate de a cumpara diverse articole pentru ea si copilul ei, este foarte probabil sa iti indice o adresa pe internet: www.bebelusultau.ro.



Este vorba de primul magazin virtual din Romania specializat pe articole de acest gen, unde vizitatorul (adica vizitatoarea) poate alege dintre cca 700 de produse, grupate pe categorii: lenjerie, haine, cosmetice, patuturi, carucioare, tarcuri, articole pentru baie, scutece, biberoane, suzete, pompe pentru san, lapte praf, jucarii, carti etc.

Clienta/clientul nu trebuie decat sa lanseze comanda telefonic sau direct de pe site, prin intermediul cosului de cumparaturi, si in termen de 24 de ore (pentru Bucuresti) primeste la domiciliu produsele dorite, la preturi care, nu depasesc preturile din farmacii sau din magazinele clasice. Foarte comod si convenabil.

www.bebelusultau.ro este o afacere pusa pe picioare de doua tinere economiste - Oana Greceanu si Monica Toderita - si ea (afacerea) s-a dovedit o initiativa de succes: in primele 12 luni de la lansare (2002), ea a atras peste 1.500 de clienti.

Cum s-a nascut ideea
Oana Greceanu: “Ideea afacerii s-a nascut cand eram la o terasa, cu prietenii. Eu si cu sotul eram cu caruciorul cu baietelul nostru, care avea atunci un an si un pic, prietenii nostri cu inca doua carucioare, deci la o masa de sase persoane erau trei carucioare. Si in jurul nostru alte cateva. Si-am zis: «Sunt o gramada de oameni tineri, care n-au timp sa alerge dupa produse pentru copiii lor si care ar prefera sa primeasca produsele acasa.»

Plus ca greu gasesti undeva reunita toata oferta pentru bebelusi, adica sa stii ca te-ai dus si ai luat totul de acolo. De obicei trebuie sa alergi sa cumperi un sampon de la Mega Image, o lingurita de la farmacie, o tetina de la chioscul din colt si tot asa. E o adevarata agitatie browniana pe langa copil… Si-atunci ne-a venit ideea aceasta cu firma la care sa suni si sa comanzi tot ce-ti trebuie.

Am studiat si cum e pe piata americana: cat am fost gravida, ultimele trei luni le-am stat acasa, avand ca singura sursa de informatii Internetul. Si pe un site american, www.babycenter.com, am gasit suficiente informatii cat sa ma lamureasca ce e cu sarcina mea, ce-i cu RH-ul negativ, ce se intampla s.a.m.d., iar ei, pe langa informatie, aveau si un magazin virtual cu produse pentru bebelusi. «Poate ca treaba asta merge si in Romania», m-am gandit, chiar daca la noi comertul virtual e de-abia la inceput de drum. Si-am zis sa incercam. Asta se intampla in vara lui 2001.”

Primii pasi
“Munca efectiva pentru demararea afacerii a inceput peste cateva luni, in decembrie, cu contactarea furnizorilor (e vorba de firme autohtone, importatori sau distribuitori exclusivi de diferite marci de produse pentru bebelusi).

Cum i-am gasit? In primul si in primul rand, ne-am uitat pe etichetele articolelor pe care le cumparasem si le folosisem pentru copilul meu - biberoane, lingurite, cutii de lapte -, apoi pe etichetele articolelor din magazine, unde erau trecute datele acestor distribuitori. Au urmat mail-uri, faxuri, telefoane, intalniri cu ei, prin care le-am explicat ideea noastra cu comertul virtual.

Unii au reactionat pozitiv, altii n-au reactionat deloc, altii n-au crezut in proiectul acesta, desi noi nu le propuneam decat sa le vindem marfa, cu plata la livrare, deci nu le solicitam nimic special («Mai vorbim, mai vedem, nu credem ca romanii au suficient acces la Internet cat sa ne intereseze canalul acesta de distributie.») Dar am continuat.”

Articol integral in cd-ul " 47 noi afaceri pentru 2010"



Tags: bebelusimagazinmagazin virtualproduse pentru bebelusiafacere

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Afacere romaneasca premiata cu 50.000 de euro

de Florin Amariei
13 Nov 2018
Un om de afaceri roman aflat la inceput in cariera de antreprenor a fost premiat cu 50.000 de euro pentru afacerea sa din Cluj si Bucuresti....

Afacere cu incaltaminte de lux: povestea antreprenorului care rescrie istoria confectionarii pantofilor

de Alina Constantinescu
31 Iul 2017
Dupa ce a terminat scoala profesionala, Andrei Tintoc din localitate Somesani a practicat meseria de pantofar in atelierul familiei sale. A crescut...

Interviu cu Leonard Radutz, Manager VivaNatura: De la argila terapeutica la afacere cu cosmetice naturale

de Alina Constantinescu
09 Mai 2017
Continuam seria interviurilor marca Idei de Afaceri cu o noua poveste de succes. Cand pasiunea se impleteste cu munca si perseverenta rezultatele nu...

Afacere de nisa: un antreprenor a descoperit succesul cu o tipografie

de Nita Alina
10 Apr 2017
Principala teama a antreprenorilor este de a nu pierde bani. Din pricina acestei frici, stam deoparte, nu pasim cu incredere in lumea...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]