Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Servicii de ingrijire si supraveghere a copiilor
OnTime este o agentie care recruteaza si plaseaza personal pentru servicii de babysitting, oldsitting si menaj.
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Dana Banica, partener in firma, spune ca ideea afacerii ii apartine asociatului ei, care la un moment dat s-a confruntat cu o mica problema: avand un copil mic, a fost nevoit sa caute o persoana care sa aiba grija de micut si s-a interesat daca exista pe piata firme care ofera servicii de intermediere pentru angajarea de personal specializat in babysitting.
Rezultatele cautarilor nu l-au multumit - de regula intalnea anunturi la mica publicitate, in genul „Persoana serioasa ofer servicii de ingrijire copii sau batrani", dar aceasta solutie nu-i inspira prea multa incredere.
S-a gandit asadar, ca deschiderea unei agentii specializate in acest gen de servicii ar fi o buna oportunitate de afaceri. Cum nu putea sa se ocupe singur de noua activitate (avand si o alta afacere in derulare), s-a asociat cu Dana. Experienta ei in domeniul recrutarii si plasarii de personal a fost importanta, pentru ca, de fapt, asta e afacerea: o recrutare de personal.
Firma a luat fiinta in august 2003, cu patru angajati. Fiind constienti ca in acest gen de activitate este foarte importanta imaginea pe care o transmiti atat clientilor care solicita un babysitter, cat si colaboratorilor, Dana Banica si asociatul ei au decis ca nu trebuie sa faca nici un fel de economie in ceea ce priveste cheltuielile necesare pentru demararea afacerii.
Au inchiriat un apartament cu suprafata de 60 mp situat chiar in centrul Bucurestiului, care era in mare parte amenajat (gresie, faianta), apoi au adus imbunatatirile necesare (zugravit, tocarie noua) si au achizitionat mobilier. In acest fel, chiar daca suma investita a fost mai mare, s-a putut construi imaginea unei firme serioase, profesioniste, capabile sa transmita un sentiment de incredere clientilor.
Ca dotari, au pornit cu minimul necesar pentru lansarea unei afaceri de acest gen: birou, computer conectat la internet, fax.
Articol integral in cd-ul "47 noi afaceri pentru 2010"
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit