Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Vanzari de succes cu Alin Gherman

de Adela Simonescu 03 Mai. 2012 3615
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Vanzarile reprezinta motive de panica si disperare pentru multi antreprenori. De nivelul vanzarilor depinde nivelul profiturilor si succesul de care ne putem bucura in afaceri. Pentru multi, arta vanzarilor ramane un secret, un talmes-balmes veritabil.

Alin Gherman conduce o echipe de aproximativ 40 de oameni. Directorul comercial al companiei se ocupa de vanzari, de departamentul de markting, de departamentul de servicii cu clientii si nu numai.

“Vanzarile au o caracteristica importanta, te lovesti mult de “NU” asa ca este important ca oamenii sa auda si povesti in care raspunsul a fost DA pentru a ramane motivati. Exista un transfer de entuziasm, care ajuta si la sudarea echipei. In plus exista si un proces de invatare ale unor modalitati de a face o vanzare, care pot fi replicate”, explica Alin Gherman pentru Wall-Street.ro.

Un element esential in vanzari, in viziunea lui Alin Gherman, este reprezentat de stabilirea de obiective clare, fapt care ofera tuturor membrilor echipei locul in care fiecare se situeaza.

De asemenea, este esentiala existenta unui lider puternic, lider care sa conduca echipa de lucru cu motivatie si incredere. Alin Gherman mizeaza pe recompensare si motivare individuala si pe premierea echipelor cand obiectivele sunt atinse.

Alin Gherman mai noteaza faptul ca vanzarile au devenit, in ultimii ani, un domeniu foarte dificil si acest lucru se vede mai ales in cazul companiilor care nu isi pozitioneaza corect si nu isi adapteaza produsele sau serviciile.

"Daca nu crezi in produsul tau, nu ai cum sa vinzi", incheie Alin Gherman pentru Wall-Street.ro.


Tags: vanzari de succesvanzarilider vanzariechipa de vanzarialin gherman

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]