Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

3 calitati specifice ale companiilor de top

61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Companiile care sunt astazi in topul celor mai profitabile afaceri, in topul celor mai populare branduri samd, au ajuns in acest stadiu datorita abilitatilor si competentelor detinatorilor lor. Acestia au cooptat specialistii si angajatii potriviti, ei au impus o directie anumita in mersul afacerii si ei se bucura astazi de succes in afaceri si de afaceri super-profitabile.

Haideti sa vedem care sunt cele 3 mari calitati specifice companiilor celor mai de succes:

1.    Ambitie in dezvoltare. Dezvoltarea este de baza in orice afaceri am porni. In permanenta trebuie sa imbunatatim diverse aspecte care ne privesc afaceri, sa lansam produse si servicii noi, sa le optimizam pe cele vechi, sa cooptam noi audiente, sa acoperim noi nise sau sub-nise.

Viata unei afaceri este una dinamica si extrem de tumultoasa. Afacerile nu dorm niciodata si detinatorii lor sunt in permanenta cautare de noi oportunitati de expansiune.

2.    Concentrare. Companiile sunt concentrate pe fiecare aspect care le defineste ca afaceri profitabile. Fiecare departament are scopurile, obiectivele sale precise, o misiune clara si termene limita bine impuse in mod realist si in cunostinta de cauza de experti si profesionisti.

Activitatea in fiecare sector si departament este bine coordonata, bine planificata si angajatii sunt concentrati pe mici particele ce vor intregi harta catre succes in aceste afaceri.

Multe afaceri din ziua de astazi par sa nu detina o busola. Nu stiu incotro se indreapta sau unde se afla, ce posibilitati au la indemana, ce decizii se cere sa fie luate, ce departamente detin si ce departamente le lipsesc, ce angajati se ocupa de anumite proiecte samd. Acestor afaceri le lipseste concentrarea pe fiecare aspect in parte si pe marea viziune in mod continuu.

3.    Clienti si angajati. Afacerile cele mai profitabile se concentreaza pe clientisi pe angajati. Acestia sunt cei care conteaza foarte mult si detinatorii de afaceri stiu ce inseamna customer service si employee service.

Antreprenorii vor coopta cei mai buni specialisti care sa lanseze campaniile cu focus total pe clienti, pe nevoile si dorintele lor, pe problemele si lipsurile care ii caracterizeaza. De asemenea, antreprenorii vor coopta cei mai buni angajati si se vor concentra pe a-i retine si trata in mod corect si satisfacator.




Tags: afacericlienti si angajatiafaceri profitabileafaceri de succescompanii de top

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]