Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

3 pasi de parcurs cand alegem o agentie de advertising

de Victor Oancea 05 Iul. 2011 2713
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Orice compania care se respecta are nevoie de advertiseri si de experitiza lor pentru a-si face afacerea, produsele si serviciile vizibile pe piata si catre consumatorii carora se adreseaza. De retinut este faptul ca marketing-ul nu inseamna advertising. Marketerii si advertiserii sunt doua specii clare si distincte de profesionisti, fiecare cu setul sau specific de cunostinte si aptitudini.

O agentie de advertising merita contractata daca indeplineste urmatoarele 3 puncte, luate in total:

1.    Detine o oarecare experinta de prestare de servicii catre companii de succes. Trebuie sa stiti de la inceput cu cine aveti de-a face si atunci este optim sa verificati portofoliul agentiei. Vedeti ce proiecte au avut pe mana si cum s-au descurcat, pentru ce companii au lucrat.

De asemenea, puteti sa verificati ce rating detin in mediul online. Mai mult, aveti posibilitatea sa contactati companiile care au lucrat cu respectiva agentie de advertising si sa aflati toate detaliile contractului. Cum s-au descurcat advertiserii? Au respectat limitele de timp impuse de managerii responsabili sau de antreprenori? Cum s-a finalizat produsul? Cat succes detine compania dupa terminarea contractului cu agentia fata de momentul anterior?

2.    Va cunoste foarte bine compania in momentul in care va asezati la masa de discutii. Desigur, acesta este un fel de interview pentru ambele parti. In functie de cerinte si de negocieri, se va stabili daca puteti sau se merita sa lucrati impreuna.

Datoria lor este sa va cunoasca firma, compania de-a fir a par. Trebuie sa stie ce produse aveti pe piata, cum le-ati facut vizibile, ce greseli exista in campaniile de advertising trecute si uneori si ce directii de dezvoltare doriti sa urmati. Este esential sa contractati o agentie de advertising care sa-si fi facut temele iar reprezentantii sai sa fie capabili sa va raspunda la orice intrebare sau nelamurire.

3.    Aflati modul in care doriti sa fie platiti reprezentantii si copywrite-erii, directorii de arta si creatie samd. In functie de modalitatea acceptata veti sti cat de mult v-ar avantaja un contract cu aceasta agentie. Multe agentii de advertising accepta plata per proiect, in timp ce altele doresc plata la ora de lucru.




Tags: agentie de advertisingagentii advertisingadvertiseri

Urmareste-ne pe Google News


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








[x]