Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Alegerea celui mai bun nume pentru afaceri de succes

61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Afacerile de succes au multe elemente in comun. Unul dintre aceste elemente care reprezinta categoria afacerilor de succes si super-profitabile este numele. Numele unei afaceri da de la inceput o scurta introducere, un preview care anunta potentialii clienti cu cine au de-a face. Numele nu este intotdeauna ales in mod corect si multi clienti aleg afaceri din randul competitorilor si multi clienti isi duc deciziile de achizitionare si in functie de numele unui produs sau serviciu.

Acest lucru nu ar trebui sa ne mire. Sa ne gandim la o crema de piele care nu s-ar numi DOVE si s-ar numi SANITOX. Nu am cumpara-o nici daca ar contine cele mai bune ingrediente si un ambalaj cu o grafica uimitoare, la un pret avantajos. Problema este ca multi antreprenori sau manageri responsabili cu alegerea numelui pentru diverse produse nu iau cele mai inspirate decizii.

Marketerii si advertiserii sunt doua categorii de profesionisti care ar putea sa ia o decizie favorabila in ceea ce priveste alegerea unui nume inspirat pentru produse, servicii, afaceri in sine. Acestia trebuie cooptati in vederea alegerii numelui, sloganului, logo-ului samd.

O alta problema destul de mult intalnita in mediul business se puna in carca faptului ca multe afaceri preiau numele initiatorilor lor. Intrebarea este: cand devine aceasta alegere o problema? Cat de neinspirata este aceasta alegere de fapt, sa iti numesti afacerea dupa numele tau. Reputatia ta, ca antreprenor poate imprumuta afacerii tale anumite calitati sau neajunsuri?

Cu siguranta o afacere care imprumuta numele unei personalitati respectate va detine infinit mai multe sanse decat una care sa utilizeze numele unei persoane cu o reputatie patata sau doar subreda.
Iata cum numele unei afaceri fara sa mai tinem cont de elementele definitorii ale afacerii ii imprima succes, profitabilitate sau esec rapid si o imagine nefavorabila.

Expertii ne recomanda nume scurte, usor de retinut, care sa ne reflecte activitatea, calitatea principala, beneficiul primar pe care il oferim clientilor si desigur el trebuie sa reflecte si imaginea clientului ideal catre care se adreseaza afacerea si starea sa financiara.




Tags: afacerinume afacerinume prouseafaceri de succesafaceri profitabile

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]