Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Alegerea celui mai bun nume pentru afaceri de succes
Afacerile de succes au multe elemente in comun. Unul dintre aceste elemente care reprezinta categoria afacerilor de succes si super-profitabile este numele. Numele unei afaceri da de la inceput o scurta introducere, un preview care anunta potentialii clienti cu cine au de-a face. Numele nu este intotdeauna ales in mod corect si multi clienti aleg afaceri din randul competitorilor si multi clienti isi duc deciziile de achizitionare si in functie de numele unui produs sau serviciu.
Acest lucru nu ar trebui sa ne mire. Sa ne gandim la o crema de piele care nu s-ar numi DOVE si s-ar numi SANITOX. Nu am cumpara-o nici daca ar contine cele mai bune ingrediente si un ambalaj cu o grafica uimitoare, la un pret avantajos. Problema este ca multi antreprenori sau manageri responsabili cu alegerea numelui pentru diverse produse nu iau cele mai inspirate decizii.Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Cresterea prepelitelor japoneze
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Marketerii si advertiserii sunt doua categorii de profesionisti care ar putea sa ia o decizie favorabila in ceea ce priveste alegerea unui nume inspirat pentru produse, servicii, afaceri in sine. Acestia trebuie cooptati in vederea alegerii numelui, sloganului, logo-ului samd.
O alta problema destul de mult intalnita in mediul business se puna in carca faptului ca multe afaceri preiau numele initiatorilor lor. Intrebarea este: cand devine aceasta alegere o problema? Cat de neinspirata este aceasta alegere de fapt, sa iti numesti afacerea dupa numele tau. Reputatia ta, ca antreprenor poate imprumuta afacerii tale anumite calitati sau neajunsuri?
Cu siguranta o afacere care imprumuta numele unei personalitati respectate va detine infinit mai multe sanse decat una care sa utilizeze numele unei persoane cu o reputatie patata sau doar subreda.
Iata cum numele unei afaceri fara sa mai tinem cont de elementele definitorii ale afacerii ii imprima succes, profitabilitate sau esec rapid si o imagine nefavorabila.
Expertii ne recomanda nume scurte, usor de retinut, care sa ne reflecte activitatea, calitatea principala, beneficiul primar pe care il oferim clientilor si desigur el trebuie sa reflecte si imaginea clientului ideal catre care se adreseaza afacerea si starea sa financiara.
Articole conexe
Cifra de afaceri din comert a inregistrat scaderi in primele 9 luni ale acestui an
de Bianca TilaINS: Volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul creste
de Bianca TilaINS: Cifra de afaceri din comertul cu ridicata a inregistrat scaderi
de Bianca TilaS-a finalizat clasamentul companiilor romanesti. Cifra de afaceri este de 270,56 miliarde de euro
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit