Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Analiza. Dorinta de cumparaturi offline, in crestere

de Florin Amariei
1255 0 06 Dec. 2021
Dosare de afaceri


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

O analiza noua releva ca oamenii vor sa se intoarca la cumparaturi in locatii fizice, chiar daca shoppingul online a cunoscut o crestere constanta.

Analiza a fost efectuata la nivel international si esantionul nu este clarificat, asadar ar fi bine sa nu aplicam aceste date situatiei din Romania. Privind, insa, la situatia autohtona... Este evident ca s-ar putea dovedi reala si pentru noi.
 
Procentul celor care vor sa mearga in diverse magazine se situeaza acum in jurul a 47%, fata de luna septembrie a anului curent. 
 
"Iar trendul se va mentine, aproape trei sferturi (72%) dintre respondenti aratand ca 'probabil' vor vizita un centru comercial in urmatoarele 6 luni", se mentioneaza in analiza remisa de PwC.
 
Totodata, 61% dintre respondenti sunt optimisti cu privire la viitor, revin la cumparaturi in magazinele fizice si au in plan cresterea cheltuielilor in urmatoarele sase luni, conform rezultatelor sondajului Global Consumer Insights Pulse Survey 2021, realizat de PwC in septembrie in randul a 9.370 de consumatori din 26 de tari.
 
Datele arata ca 76% din respondenti sunt vaccinati complet sau partial.
 
"Pe masura ce optimismul creste, oamenii sunt mai dispusi sa calatoreasca si sa mearga la restaurante decat in urma cu sase luni si mult mai probabil sa mearga la o sala de sport sau la eveniment cultural sau sportiv. Optimismul este motivat de ameliorarea situatiei sanitare din ultimele luni si de cresterea ratei de vaccinare, avand in vedere ca 76% dintre respondentii sondajului sunt vaccinati complet sau partial. Desi contextul de sanatate publica nu este comparabil, aceste tendinte la nivel global se observa si in Romania, in primele zece luni din 2021, volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul fiind, conform INS, cu 10,2% mai mare decat in aceeasi perioada a anului trecut", a declarat reprezentanta PwC Romania.
 
In urmatoarele sase luni, 41% din consumatori intentioneaza sa cheltuiasca mai mult pe produse alimentare, 33% intentioneaza sa cheltuiasca mai mult pentru moda, 31% pentru calatorii si 30% pentru sanatate si frumusete, se precizeaza in document.


Florin Amarieide Florin Amariei
Pasionat de extinderea orizontului serviciilor financiare si de schimb alternative, el lucreaza in cadrul IdeiDeAfaceri.ro inca din 2018 pentru a furniza cititorilor numai informatiile care conteaza cu adevarat.

Tags: analizacumparaturi

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]