Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Atentie: 5 lucruri care iti pun clientii pe fuga!

37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Se poate sa ai produse si servicii perfecte si poate ca si politica de preturi este impusa in mod ireprosabil.

Cu toate acestea, mult prea des se intampla sa ne vedem clientii parasindu-ne magazinele, fara sa ne aduca incasari. Si motivele sunt la indemana noastra, cel mai des.

Iata cateva motive intemeiate care ne pun clientii pe fuga, conform INC:

1. Iti faci clientii sa astepte?
Mai bine inchizi direct afacerea... Ai economisi timp si bani, de ambele tabere, si de partea ta, si de partea clientilor.

Daca nu esti in stare sa fii mereu pe faza pentru a-ti servii clientii, sansele de succes vor fi intotdeauna nule!

2. Oferi doar ce ai promis si nimic mai mult. Secretul succesului este sa promiti putin si sa livrezi cat mai mult!

De la calitatea produsului si pana la design-ul ambalajului, totul conteaza enorm pentru clientii tai. In total, insumand toate detaliile, clientii percept valoarea finala si vor astepta mai mult decat le-ai promis.

3. Te conteaza greu? Clientii au nevoie de maxim confort in tot procesul de achizitionare a produsului dorit, de selectare a variantei ideale, de returnare si nu numai.

Fii sigur ca esti usor de contactat si ca programul de lucru este cat se poate de bine sincronizat cu nevoile clientilor tai.

Decat sa pierzi un client pentru ca nu ai reusit sa ii preiei comanda la timp, mai bine investesti in angajarea unui operator telefonic care sa se asigure ca la final de luna, in loc de 300 de clienti pierduti, ai 300 de clienti fidelizati!

4. Sunt prea terorizati de incercarile tale de a le vinde produse si de a le plasa serviciile? Este bine sa fim tinuti la curent cu orice produs nou pe care il poti livra la nivel maxim de calitate. Dar asta nu inseamna ca este recomandabil sa ne tii la curent in fiecare zi, prin email-uri, telefoane de prezentare si sute de brosuri indesate in casutele postale!

5. Nu stii ca transparenta este esentiala pentru bunul mers al unei afaceri. Nu tine secrete fata de clientii tai. De la ce ingrediente folosesti in produsele tale si pana la momentul in care vei creste preturile, plus motivele bine intemeiate, noi, clientii tai, vrem sa stim totul sau aproape totul!

sursa foto: www.freegreatpicture.com



Tags: clientiafaceri de succesclienti afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]