de Bianca Tila
22 Mar. 2024
120
Bergenbier isi extinde portofoliul si lanseaza Caraiman, o bere cu un gust echilibrat, din categoria de bere core, informeaza societatea prin intermediul unui comunicat.
Noul brand intra in segmentul core si mizeaza sa fie consumat in momentele de ragaz din activitatile de zi cu zi.
"Suntem incantati sa continuam expansiunea portofoliului nostru si sa oferim consumatorilor un nou brand, de data aceasta in segmentul core. Caraiman are o rezonanta solida, poarta radacini romanesti si invita consumatorii la un gust echilibrat, numai bun sa iti tragi sufletul!
Este o lansare importanta pentru categoria de bere, una care contribuie la dezvoltarea sa si ne bucuram sa vedem entuziasmul cu care partenerii nostri au intampinat Caraiman. Este si o oportunitate de crestere pe care o oferim clientilor prin diversificarea portofoliului de produse, un element-cheie prin care pot raspunde prompt nevoilor din piata.
De asemenea, noua lansare contribuie la ambitia noastra de a ne consolida pozitia in segmentul core, unde suntem prezenti acum cu doua brand-uri extrem de puternice: Bergenbier si Caraiman", a punctat Mihai Voicu, General Manager Bergenbier S.A.
In ceea ce priveste Bergenbier S.A., acesta este un producator activ, lansand produse si sortimente noi. In acest an, brand-ul surpriza vine din segmentul core. Caraiman este o marca pe care compania a mai produs-o in trecut, acum aproximativ doua decenii.
"Caraiman este readucerea in lumina reflectoarelor a unui brand romanesc, cu un gust echilibrat, inspirat din natura. Din studiile noastre, 80% din consumatorii romani isi doresc un ritm mai putin intens al vietii, iar Caraiman este exact acea bere pentru pauzele din tumultul cotidian.
Este acel moment cand ajungi in varf de munte, pui rucsacul jos si iti tragi sufletul. Mizam pe o comunicare integrata 360 pentru Caraiman, cu atentie atat in zona de TV, cat si digital, in-store si prin influenceri surpriza pe care ii vom anunta foarte curand", a completat Victor Teiosanu, Marketing Director.
Compania a fost fondata in 1994, iar cea mai importanta marca din portofoliul sau, Bergenbier, a fost lansata un an mai tarziu. In prezent, compania este in top trei producatori de bere din Romania, avand o fabrica moderna la Ploiesti si o retea performanta de distributie nationala.
De asemenea, portofoliul companiei cuprinde marci care acopera toate segmentele pietei. Pe langa berile produse la Ploiesti, compania importa si distribuie in exclusivitate specialitati pragheze Staropramen Dark, berile de abatie belgiene Leffe si Hoegaarden, berea americana Miller Genuine Draft, cea mai iubita bere mexicana, Corona, dar si berea alba germana nefiltrata Frazinskaner.
de
Bianca Tila Pasionata de zona business, Bianca Tila aduce zilnic in fata cititorilor starea afacerilor de pe piata nationala si internationala. Ofera idei de afaceri rentabile potrivite situatiei actuale, strategii de marketing si modele de afaceri in diverse zone.
Tags: bergenbiercaraimanbere core