Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Branding pentru mici afaceri profitabile

37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Branding-ul nu se potriveste oricarei afaceri si doar unele se pot transforma in brand in adevaratul sens al cuvantului. Multe confuzii si neintelegeri se pot isca din simplul fapt ca multi oameni nu constientizeaza in mod real ce inseamna un brand si care este conceptul care functioneaza in spatele unei afaceri.

Strategia de branding trebuie sa includa o suma variabila de strategii de marketing si de advertising. Prin aceste doua surse se reuseste o proiectare corecta de brand pentru afacerile de orice calibru si de orice profil. Branding se refera si la memorabilitatea unei companii in randul clientilor sai si in randul potentialilor clienti.

Afacerile devin branduri atunci cand se pozitioneaza corect pe o anumita nisa sau sub-nisa si se diferentiaza in mod clar de restul competitorilor de pe piata. Clientii si potentialii clienti vad intr-un brand o suma de principii si valori, un set aparte de calitate si viabilitate. Cu alte cuvinte, clientii si potentialii clienti asociaza o afacere cu emotie, cu empatie, cu o sincronizare de ganduri si asteptari.

Pentru a intelege strategia de branding pe care doriti sa o implementati pentru micile dvs afaceri trebuie sa veniti cu cateva raspunsuri clare la intrebari cheie:

1.    Care este fraza distincta care va reprezinta afacerea?
2.    Care sunt valorile si principiile in care va regasiti in mod clar in afacerile pe care le detineti?
3.    Care este imaginea afacerii dvs in randul clientilor si potentialilor clienti?
4.    Care sunt elementele care va diferentiaza de restul competitorilor de pe piata si cum puteti proceda pentru a le accentua si populariza in randul audientei careia va adresati?
5.    Ce va spune feedback-ul primit din partea clientilor si potentialilor dvs clienti? Cum va percep acestia afacerile? Dar produsele si serviciile oferite?
6.    Ce concept se ascunde in spatele numelui companiei dvs si cum rezoneaza acesta in randul clientilor si potentialilor dvs clienti? Proiecteaza anumite imagini, anumite emotii, anumite reguli de calitate si promisiuni de indeplinire a responsabilitatilor pe care vi le-ati asumat?

Branding-ul este unul dintre cele mai dificile concepte pe care incercam sa le asociem cu afacerile noastre si in strategiile de branding trebuie sa investim atunci cand se merita si cand exista o disponibilitate crescuta din partea audientei careia ne adresam.




Tags: brandbranding.strategii brandingbrand afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]