Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Branding pentru mici afaceri profitabile
Branding-ul nu se potriveste oricarei afaceri si doar unele se pot transforma in brand in adevaratul sens al cuvantului. Multe confuzii si neintelegeri se pot isca din simplul fapt ca multi oameni nu constientizeaza in mod real ce inseamna un brand si care este conceptul care functioneaza in spatele unei afaceri.
Strategia de branding trebuie sa includa o suma variabila de strategii de marketing si de advertising. Prin aceste doua surse se reuseste o proiectare corecta de brand pentru afacerile de orice calibru si de orice profil. Branding se refera si la memorabilitatea unei companii in randul clientilor sai si in randul potentialilor clienti.Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Propriul meu plan de afaceri
Afacerile devin branduri atunci cand se pozitioneaza corect pe o anumita nisa sau sub-nisa si se diferentiaza in mod clar de restul competitorilor de pe piata. Clientii si potentialii clienti vad intr-un brand o suma de principii si valori, un set aparte de calitate si viabilitate. Cu alte cuvinte, clientii si potentialii clienti asociaza o afacere cu emotie, cu empatie, cu o sincronizare de ganduri si asteptari.
Pentru a intelege strategia de branding pe care doriti sa o implementati pentru micile dvs afaceri trebuie sa veniti cu cateva raspunsuri clare la intrebari cheie:
1. Care este fraza distincta care va reprezinta afacerea?
2. Care sunt valorile si principiile in care va regasiti in mod clar in afacerile pe care le detineti?
3. Care este imaginea afacerii dvs in randul clientilor si potentialilor clienti?
4. Care sunt elementele care va diferentiaza de restul competitorilor de pe piata si cum puteti proceda pentru a le accentua si populariza in randul audientei careia va adresati?
5. Ce va spune feedback-ul primit din partea clientilor si potentialilor dvs clienti? Cum va percep acestia afacerile? Dar produsele si serviciile oferite?
6. Ce concept se ascunde in spatele numelui companiei dvs si cum rezoneaza acesta in randul clientilor si potentialilor dvs clienti? Proiecteaza anumite imagini, anumite emotii, anumite reguli de calitate si promisiuni de indeplinire a responsabilitatilor pe care vi le-ati asumat?
Branding-ul este unul dintre cele mai dificile concepte pe care incercam sa le asociem cu afacerile noastre si in strategiile de branding trebuie sa investim atunci cand se merita si cand exista o disponibilitate crescuta din partea audientei careia ne adresam.
Articole conexe
Bergenbier reinventeaza brandul Caraiman
de Bianca TilaLenovo: Primul smartphone care foloseste numele celor doua branduri
de Bianca Tila3 pasi esentiali care te vor ajuta sa iti dezvolti brandul!
de Victor OanceaCum procedam pentru a ne face clientii sa ne iubeasca brand-ul?
de Matei AntonescuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit