Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Branding pentru mici afaceri profitabile
Branding-ul nu se potriveste oricarei afaceri si doar unele se pot transforma in brand in adevaratul sens al cuvantului. Multe confuzii si neintelegeri se pot isca din simplul fapt ca multi oameni nu constientizeaza in mod real ce inseamna un brand si care este conceptul care functioneaza in spatele unei afaceri.
Strategia de branding trebuie sa includa o suma variabila de strategii de marketing si de advertising. Prin aceste doua surse se reuseste o proiectare corecta de brand pentru afacerile de orice calibru si de orice profil. Branding se refera si la memorabilitatea unei companii in randul clientilor sai si in randul potentialilor clienti.
Propriul meu plan de afaceri

Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate

Cultura castravetelui anti-diabet
Afacerile devin branduri atunci cand se pozitioneaza corect pe o anumita nisa sau sub-nisa si se diferentiaza in mod clar de restul competitorilor de pe piata. Clientii si potentialii clienti vad intr-un brand o suma de principii si valori, un set aparte de calitate si viabilitate. Cu alte cuvinte, clientii si potentialii clienti asociaza o afacere cu emotie, cu empatie, cu o sincronizare de ganduri si asteptari.
Pentru a intelege strategia de branding pe care doriti sa o implementati pentru micile dvs afaceri trebuie sa veniti cu cateva raspunsuri clare la intrebari cheie:
1. Care este fraza distincta care va reprezinta afacerea?
2. Care sunt valorile si principiile in care va regasiti in mod clar in afacerile pe care le detineti?
3. Care este imaginea afacerii dvs in randul clientilor si potentialilor clienti?
4. Care sunt elementele care va diferentiaza de restul competitorilor de pe piata si cum puteti proceda pentru a le accentua si populariza in randul audientei careia va adresati?
5. Ce va spune feedback-ul primit din partea clientilor si potentialilor dvs clienti? Cum va percep acestia afacerile? Dar produsele si serviciile oferite?
6. Ce concept se ascunde in spatele numelui companiei dvs si cum rezoneaza acesta in randul clientilor si potentialilor dvs clienti? Proiecteaza anumite imagini, anumite emotii, anumite reguli de calitate si promisiuni de indeplinire a responsabilitatilor pe care vi le-ati asumat?
Branding-ul este unul dintre cele mai dificile concepte pe care incercam sa le asociem cu afacerile noastre si in strategiile de branding trebuie sa investim atunci cand se merita si cand exista o disponibilitate crescuta din partea audientei careia ne adresam.
Ghiduri practice

[GHID PRACTIC] Propriul meu plan de afaceri
Stick-ul Propriul meu plan de afaceri Ai planuri de afaceri standard - aplicabile in orice domeniu

[GHID PRACTIC] Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Realizati felicitari decupate Avantajul lor Se vand excelent si au o profitabilitate extraordinara la care alte afaceri pot doar visa

[GHID PRACTIC] 3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Fa-ti propria afacere cultivand trei arbusti miraculosi care te pot imbogati
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de AFACERI 2025
- 30+ Idei de Afaceri la tara. Din ce sa faci bani la tara
- Idei de afaceri handmade: cele mai bune idei pentru a incepe o afacere
- Afaceri de familie: businessuri mici si profitabile
- Colectia de Idei de Afaceri
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit