de Bianca Tila
05 Dec. 2022
583
Vanzarile Brico Depot Romania au crescut cu 4,2%, ajungand la 80 milioane de lire, potrivit unui comunicat remis Bursa.
In ceea ce priveste evolutia vanzarilor pe ultimii trei ani in termeni comparabili, aceasta a afisat o crestere de 34,6%. Astfel, consumatorii au prezentat o cerere mare pentru majoritatea categoriilor de produse, in special pentru bucatarii, amenajari interioare si decoratiuni.
"In trimestrul al treilea am continuat sa crestem vanzarile, urmand atat trendul grupului, cat si pe cel al Brico Depot din ultimii ani.
Am putut pastra astfel linia ascendenta a rezultatelor financiare datorita dezvoltarii gamelor noastre de produse, in special dezvoltarea gamei de produse marca proprie, care inglobeaza tehnologie si inovatie Kingfisher, produse sustenabile, la preturi foarte avantajoase, pentru care clientii nostri si-au aratat in ultima vreme interesul. Acestea cresc eficienta energetica si reduc consumul de apa sau energie, ajutandu-i astfel pe cumparatori sa faca economii.
Rezultatele pozitive se datoreaza si gamei noastre de servicii: cumparaturi la un click-distanta, ridicare din magazin sau livrare prin curier, oriunde in tara, servicii pentru proiecte complete cum ar fi masurare si montaj pentru bucatarii, bai sau usi si chiar finantare in rate, fara dobanda. Mai mult decat oricand, in aceasta perioada, este prioritar sa oferim clientilor nostri produse si servicii cat mai accesibile pentru imbunatatirea locuintelor. Multumesc pe aceasta cale intregii echipe Brico Depot pentru mobilizarea solida de care au dat dovada in indeplinirea obiectivelor noastre de business", spune Adela Smeu, CEO Brico Depot Romania.
De asemenea, vanzarile la nivel de grup au afisat o crestere cu 1,7% la o valoare constanta a cursului de schimb si cu 0,2% in termeni comparabili. In acest sens, vanzarile au ajuns in trimestrul al treilea la 3,3 miliarde de lire.
Comparativ cu perioada dinaintea pandemiei, a fost inregistrata o performanta a vanzarilor cu mult mai mare datorita cresterii cotei de piata. Vanzarile in termeni comparabili pe trei ani s-au majorat cu 15,3%.
In ceea ce priveste produsele pentru izolatii, s-a remarcat o performanta a vanzarilor si o cerere puternica de produse eficiente energetic, ce sprijina vanzarile de bricolaj.
O performanta puternica a afisat si TradePoint, in timp ce Screwfix a castigat o cota de piata semnificativa in Marea Britanie. De asemenea, s-au dechis si primele doua magazine Screwfix din Franta.
Trimestrul IV a prezentat o crestere a vanzarilor in termeni comparabili de 16,2%, calculata pe trei ani si de 2,8% in primele trei saptamani pana in 19 noiembrie 2022.
In plus, s-a afisat o interactiune omnichannel puternica, cu o crestere a comertului electronic de 138% in trei ani. Acest rezultat reprezinta 16% din vanzarile Grupului. Brandul B&Q continua sa creasca in trimestrul al treilea si se bucura de succesul lansarii pe pietele din Spania si Portugalia.
de
Bianca Tila Pasionata de zona business, Bianca Tila aduce zilnic in fata cititorilor starea afacerilor de pe piata nationala si internationala. Ofera idei de afaceri rentabile potrivite situatiei actuale, strategii de marketing si modele de afaceri in diverse zone.
Tags: brico depotvanzarivanzari brico depotevolutiecresteri