Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Bucuresti Business Days - Evenimentul de afaceri al anului aduce in prim plan inovatia in educatie
Bucuresti, 14 noiembrie 2013. In perioada 10-11 decembrie, va avea loc la Bucuresti cea de-a 13-a editie din suita de evenimente Business Days, care isi propun, asa cum arata si motto-ul acestora, sa ofere "inspiratie, experienta si oportunitati celor care vor sa genereze valoare in Romania".
Bucuresti Business Days, cel de-al patrulea si ultimul eveniment din serie organizat in acest an, va fi gazduit de Universitatea Romano-Americana. Sunt asteptati la eveniment peste 800 de participanti, reprezentanti ai mediului de afaceri, antreprenori, manageri si specialisti.Cultura castravetelui anti-diabet
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Propriul meu plan de afaceri
Pentru prima oara la evenimentele Business Days, in cadrul editiei de la Bucuresti va fi pus in dezbatere subiectul educatiei in Romania. Se va pune accent pe modalitatile concrete si inovative prin care mediul de business se poate implica in revigorarea sistemului educational.
“Business Days este o platforma de interactiuni intre oameni de afaceri din toata tara. Prin evenimentele organizate pana acum, am atins un numar de peste 10.000 de participanti, in special antreprenori, manageri, specialisti, consultanti si liber profesionisti. Dupa 3 ani si jumatate si 12 editii de succes organizate in cele mai importante orase din Romania cu influenta regionala sau nationala, avem o imagine de ansamblu asupra mediului antreprenorial din tara noastra, ceea ne permite sa venim la Bucuresti, in decembrie, cu o versiune imbunatatita a ceea ce a fost Business Days pana acum”, spune Laszlo Pacso, coordonatorul proiectului.
Cu o arhitectura unica in Romania, evenimentele Business Days le ofera participantilor posibilitatea de a asimila informatii pe cinci paliere, astfel incat sa aiba un castig triplu: inspiratie, idei si posibili parteneri de afaceri:
* Conferinte - care au rolul de a-i incarca de energie pozitiva pe cei prezenti si a le oferi idei, prin analize ale tendintelor si ale oportunitatilor de dezvoltare;
* Workshopuri - care au rolul de a dezvolta abilitati prin schimb de experienta si interactivitate. Focusul se pune pe componenta practica, pe studii de caz si sesiuni de intrebari si raspunsuri, prin care participantii pot sa-si prezinte problemele pentru a gasi idei, solutii si chiar resurse pentru a le rezolva;
* Prezentari key-note – sesiuni speciale, la care sunt invitati key-note speakeri si care sunt centrate pe teme de maxima importanta pentru succesul afacerilor: excelenta in relatia cu clientii, antreprenoriat – reguli de aur pentru performanta, inovatia si creativitatea ca si factori diferentiatori, leadershipul si managementul eficient al echipelor.
* Sesiunile formale de business networking – cu rolul de a genera oportunitati de business si de a identifica potentiali parteneri sau colaboratori. Stabilirea intalnirilor la eveniment este facilitata prin aplicatia mobila meet me, utilizata de participantii interesati de a face matchmaching la locul evenimentului. Aplicatia meet me dezvoltata de organizatori permite cautarea, filtrarea si sortarea bazei de date a participantilor, dupa 4 criterii: domeniu de activitate, functie, companie si nume.
* Start-up suport – actiuni dedicate start-up-urilor, concentrate pe trei directii: testarea ideii de afaceri, produsului sau serviciului, beneficiind de prezenta si feedback-ul audientei; intalniri cu investitori si mentori, precum si promovarea afacerii prin prezentari de 3 minute in fata antreprenorilor si a managerilor prezenti.
Pentru inscrierea la eveniment, pana la ora 23:59 in data de 24 noiembrie 2013 este in vigoare oferta de tip early-bird, prin care este oferita o reducere de 15% pentru orice tip de acces. Costurile tichetelor de acces precum si formularul de inscriere se gasesc pe pagina dedicata http://bucuresti2013.businessdays.ro/inscriere/. Tipurile de acces de tipul BASIC si PREMIUM sunt MULTIPASS si permit accesul la eveniment cu acelasi badge pentru mai multe persoane, nu in acelasi timp. Studentii beneficiaza de 50% reducere pe baza carnetului de student, insa pentru ei exista un numar limitat de locuri.
Printre speakerii invitati ai acestei editii se numara personalitati din lumea afacerilor precum Cristian Secosan, Camelia Sucu, Misu Negritoiu, Cornel Marian, Florin Talpes, Gabriella Pacso, Silviu Hotaran, Lorand Soares Szasz, Wargha Enayati, Marius Ghenea, Florentin Banu, Jean Valvis, Madi Radulescu, Sorina Bradea, Amalia Sterescu, Adrian Florea, Ruxandra Bandila, Adrian Cioroianu, Mru Patel, Felix Patrascanu, Felix Daniliuc, Dorin Pena, Bogdan Balaci, Voicu Oprean, Mugur Frunzetti, Marius Stefan, Gabriel Biris, Dragos Anastasiu, Mario Bruhlmann, Cristian Nacu, Mircea Albulescu si multi altii.
Bucuresti Business Days este organizat cu sprijinul partenerilor sai: Universitatea Romano-Americana, IBM, Raiffeisen Leasing, Lafarge, UPC Business, Intel, Noerr, AON, DPD, MedLife, AROBS, imobiliare.net, Zitec, Toyota, SiteTalk, Prometeus, RoMarketing, RoPlus, Aims, Dale Carnegie, TMI, Burcash, Eurolines, Star Dental Clinic, Autonom rent-a-car, Timisoara Toastmasters, TraducemBine.ro, DaedalusMillwardBrown, Dallmayr Kaffee, Aqua Carpatica, Casa de Vinuri Cotnari, Librariile Humanitas, Rentrop & Straton, Hostway, Bittnet, Expert Line, Netlogiq, ANIS, Hub Bucuresti, Sarto, Buticul de Inspiratie by Dana Tudor s.a.
Parteneri media: Forbes, Manager.ro, AvocatNet, Business Review, Cariere, Manager Express, Transilvania Business, Business24, Ziare.com, BestJobs, Tjobs.ro, IQAds, Smark, LTV.ro, BusinessDaysTV, Today Software Magazine, 24-FUN, ComunicatedePresa.ro, LivePR, PortalHR, IdeideAfaceri, Agency, 4Career, Zumzi, Fokus Interactive, Learn&Go, Retail-FMCG.ro, AiSucces.ro, G pec s.a.
Bucuresti Business Days este un eveniment organizat de ADeSCO (Asociatia Dezvoltatorilor de Solutii de Comunicare Online) si Newfield Consulting. ADeSCO este o organizatie non-profit al carei scop este acela de a crea o cultura antreprenoriala sanatoasa si durabila in Romania.
Pentru detalii privind evenimentele Business Days va invitam sa vizionati acest scurt spot video care arata evolutia proiectului in cei 3 ani de la lansare. Date cu privire la impactul avut de aceste evenimente in piata de business din Romania puteti afla vizionand analiza comparativa a ultimelor editii Business Days, pe baza chestionarelor de feedback prelucrate si auditate de catre Daedalus-Millard-Brown.
Contact presa:
codruta.nicolescu@businessdays.ro | +40-741-163700 | Director Executiv ADeSCO
dana@buticuldeinspiratie.ro | +40-726-555564 | Chief Inspired Officer Buticul de Inspiratie
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit