Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cand clientii devin nepoliticosi si chiar furiosi...
De cele mai multe ori, afacerile au de-a face cu clientii si aceasta devine o problema foarte des atunci cand lucrurile scapa de sub control. Clientii care au avut de suferit din cauza angajatilor nostri, din cauza serviciilor sau nu sunt multumiti de produsul primit pot reactiona in modalitati care sa ne faca sa adancim profunzimea problemei deja existente. Conditia esentiala pentru calmarea apelor tulburi este sa punem la dispozitia clientilor doar angajati cu o puternica orientare catre clienti si cu o mare abilitate de a calma spiritele incinse.
Clientii sunt stapanii nostri. Au spus-o multi si o spunem si noi. Din pacate, antreprenoriatul nu vine doar cu avantaje ci si cu mari neajunsuri, neajunsuri care uneori ne fac sa regretam ca am intrat in lumea afacerilor.Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Solutia evidenta pentru a evita astfel de conflicte cu clientii nostri este sa avem cea mai mare grija in a le oferi respect, in a le oferi serviciile si produsele primite, in a le oferi sprijin in rezolvarea nelamuririlor si nemultumirilor.
Cu toate acestea, cateodata conflictele apar si o anumita rezolutie este mai mult decat necesara foarte rapid pentru a nu ne face o publicitate negativa de proportii imense. Bunavointa si respectul clientilor nostri poate deveni o simpla himera atunci cand incalcam regulile fata si de un singur client.
Primul lucru pe care ar trebui sa il facem pentru a solutiona un conflict cu o persoana nepoliticoasa si chiar furioasa este sa ne cerem scuze si sa cerem cat mai multe detalii, o explicatie clara pentru a putea decide care este problema si care poate fi cea mai buna solutie. Aceasta metoda este perceputa de multi ca o tehnica perfecta de a trage de timp in favoarea ambelor parti. Clientul furios are un ragaz in care sa isi exteriorizeze nemultumirea si deci sa se calmeze si sa gandeasca limpede, angajatul evita un alt conflict care apare cand credem ca stim care este problema si rezolvam ce nu trebuia rezolvat si mai ales, are timp sa stabileasca cea mai avantajoasa solutie pentru ambele parti.
Apoi, orice astfel de conflict trebuie sa asigure si sa reasigure clientul, in cazul in care acesta are dreptate si detine un motiv fondat de nemultumire, ca situatia nu va mai aparea in viitor si sa i se ofere un motiv sa se reintoarca, sa ne aleaga produsele si pe viitor. Este un pas dificil si multi se vor multumi in a rezolva problema si a lasa clientul sa iasa pe usa magazinului, restaurantului samd, insa este necesara.
Nu in ultimul rand, problema ivita trebuie reparata si trebuie implementata o strategie de evitare a unor astfel de situatii pe viitor.
Articole conexe
INS: Volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul creste
de Bianca TilaINS: Cifra de afaceri din comertul cu ridicata a inregistrat scaderi
de Bianca TilaS-a finalizat clasamentul companiilor romanesti. Cifra de afaceri este de 270,56 miliarde de euro
de Bianca TilaINS: Cifra de afaceri din comert a inregistrat scaderi in 2024
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit