Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Care sunt cele mai mari greseli ale unui newsletter?
Una dintre cele mai bune unelte pentru afaceri mai profitabile, de succes real, sta in eliberarea unui newsletter catre baza de clienti si potentiali clienti pe care ii detinem in portofoliu. Le trimitem vesti si oferte promotionale, reduceri de preturi si sugestii relevante de produse si servicii de pe urma carora pot beneficia samd. Speram sa le amintim ca suntem aici pentru ei si pentru orice problema cu care s-ar putea confrunta in domeniul in care detinem expertiza.
Chiar si asa, nu orice newsletter se dovedeste un succes. In fapt, putine sunt cele care sunt deschise si parcurse pana la capat. Iata cateva dintre cele mai mari greseli ale unui newsletter:Ghid practic Realizarea de sapun natural
Cultura castravetelui anti-diabet
Cresterea prepelitelor japoneze
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
1. Un newsletter de succes pentru afaceri mai profitabile incepe cu un titlu bun, eficient, care instiga la deschidere, care starneste curiozitate si mult interes. Titlul este foarte important, chiar daca multi experti in e-mail marketing spun ca este important in mare masura si ca respectivul client doar sa va revada numele companiei sau firmei in casuta sa de e-mail-uri. Simpla amintire ofera beneficii, mai mici, ce-i drept, insa contribuie si ele la succesul afacerilor dvs.
2. Un newsletter de succes pentru afaceri mai profitabile detine un design atractiv, o grafica simpla si eficienta pentru o parcurgere rapida a intregului newsletter. Grafica este rege in afaceri si trebuie sa cooptati un specialist care isi poate dovedi abilitatea de a va transforma orice mesaj, orice newsletter intr-un fragment simplu si rapid de parcurs. Evitati aglomerarea de informatii sau de culori alese in mod neinspirat. Cititorii il vor sterge la foc armat.
3. Un newsletter de succes nu este un comunicat de presa pentru afacerile dvs care se extind, devin mai profitabile, intra intr-un nou parteneriat, angajeaza un nou web designer si lista continua. Pastrati informatiile irelevante pentru cititorii newsletter-ului dvs pentru alte medii, pentru comunicate de presa, pentru advertising samd.
In cadrul unui newsletter trebuie sa veniti cu informatiile pe care le considerati cu adevarat de interes pentru cititori, cu oferte, cu reduceri, cu noutati si schimbari relevante (adresa companiei, preturi, comisioane, conditii de livrare, un numar de telefon, datele de contact ale unui departament samd).
Articole conexe
INS: Volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul creste
de Bianca TilaINS: Cifra de afaceri din comertul cu ridicata a inregistrat scaderi
de Bianca TilaS-a finalizat clasamentul companiilor romanesti. Cifra de afaceri este de 270,56 miliarde de euro
de Bianca TilaINS: Cifra de afaceri din comert a inregistrat scaderi in 2024
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit