Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cat de important este sa facem cadouri clientilor, angajatilor, furnizorilor si investitorilor?
Raspunsul tuturor antreprenorilor ar trebui sa vina natural in functie de tipul afacerii pe care il detin. Celebra antreprenoare Mary Kay, fondatoarea companiei care vinde produse cosmetice, facea cadouri directorilor de vanzari si celor mai mari producatori de cosmetice Cadillac-uri roz si brose decorate cu diamante.
Alte mari companii recurg la aceste atentii si pentru clientii importanti si reusesc sa le demonstreze ca ii apreciaza si ca sunt valorosi pentru afacerea lor.Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Clientii sunt investitii importante, mai ales cand reusim sa ii fidelizam si isi indreapta atentia exclusiv catre afacerea noastra cand doresc sa achizitioneze produse sau servicii dintr-o anumita categorie. De aceea, trebuie sa le oferim un motiv in plus sa revina, in afara de calitatea pe care le-o oferim, respectul cu care ii tratam sau promptitudinea cu care le raspundem la intrebari sau cu care le rezolvam nemultumirile.
In acest scop, cadourile sunt resurse perfecte si trebuie alese cu mare grija. In primul rand, clientii, angajatii, furnizorii si investitorii isi doresc utilitate si functionalitate. Vor cadouri pe care sa le poata folosi si pastra mult timp, care sa rezoneze cu stilul lor si cu asteptarile lor din punctul de vedere al calitatii. Un cadou inutil sau de calitate proasta va va proiecta o imagine nefavorabila si o reputatie subreda, lucru care va va costa contacte atat de necesare.
Pentru a alege cadoul perfect trebuie sa intelegeti pe deplin cu ce fel de persoana aveti de-a face, sa va puneti in locul acesteia si sa veniti cu idei care sa o multumeasca si care sa ii starneasca sentimentul ca este apreciata si respectata. Majoritatea antreprenorilor ofera cadouri din cadrul gamelor de produse si servicii pe care le detin:produse cosmetice, bilete de avion gratuite, reduceri de pret la anumite produse samd.
Momentul prielnic pentru oferirea cadourilor poate fi cu ocazia sarbatorilor, evenimentelor aniversare(compania implineste 10 ani de la inaugurare, aniversarea clientilor sau angajatilor), evenimente speciale(o angajata devine mama, un proiect se finalizeaza cu succes si se ofera cadouri tuturor angajatilor implicati in buna sa desfasurare samd).
Mai exista si alte momente potrivite pentru oferirea de cadouri. Spre exemplu, in cazul produselor invechite, care nu mai prezinta interes pentru clienti si sunt revitalizate(li se schimba ingredientele, imaginea, caracteristicile samd) este vital sa le oferim sub forma de cadouri sau mostre in scopul recastigarii increderii clientilor pentru aceasta gama.
In concluzie, este important sa priviti catre aceasta modalitate de a investi in afacerea dvs cu seriozitate.Trebuie sa puneti la bataie sume de bani care sa reflecte valoarea, respectul si loialitatea fata de persoanele care contribuie la rentabilitatea si profitabilitatea afacerilor dvs.
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit