Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Ce este Six Sigma si cum va ajuta in dezvoltarea afacerilor dvs?
Six Sigma este o metodologie de imbunatatire a afacerilor si este utilizata de milioane de companii din intreaga lume. Proiectata initial ca o metoda bazata pe statistica de compania Motorola, in SUA, astazi se bucura de o utilizare larg raspandita in cele mai variate afaceri.
In acest context au aparut numeroase firme care ofera instruire Six Sigma si consultanta in afaceri pe baza acestei metode de management.Ghid practic Realizarea de sapun natural
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Motorola afirma:”Six Sigma a inceput ca un efort de reducere a defectelor în procesele de productie si a fost aplicata apoi si in alte procese pentru acelasi scop…”. Astazi, Six Sigma este vazuta ca o metoda de management care se bazeaza pe date si analize statistice care au datoria de a evalua eficienta unei afaceri si de a o imbunatati.
Six Sigma este cunoscuta ca metodologia care recomanda un maxim de 3.4 defecte la un million de posibile sanse de producere de “defecte”, numite si “oportunitati”, de catre implementatorii ei.
De asemenea, faimoasa companie afirma ca aceasta este o strategie care a fost gandita si este utilizata pentru reducerea costurilor in afaceri. In centrul Six Sigma stau cateva coordonate importante, precum:
1. Intelegerea nevoilor si dorintelor clientilor si managerizarea lor cu eficienta
2. Sincronizarea proceselor pentru satisfacerea cerintelor clientilor
3. Introducerea analizelor riguroase de date pentru o valoare minima de variatii in cadrul proceselor
4. Imbunatatirea rapida si de lunga durata a proceselor din afaceri.
Metodologia Six Sigma se bazeaza in principal pe datele care reies dintr-un proces, numararea defectelor, stabilirea cauzelor, rezolvarea problemelor si obtinerea celor mai bune rezultate. Defectele sunt reprezentate de orice esecuri de a livra produsul sau serviciul dorit de client.
Managerii care apeleaza la aceasta strategie trebuie sa inteleaga procesele unei afaceri, nivelul de calitate asteptat de clienti si trebuie sa fie capabili sa masoare eficienta fiecarui proces pentru rezultate optime.
Six Sigma are responsabilitatea de a oferi claritate in afaceri, o organizare eficienta, cat mai putine greseli in executarea proceselor cheie ale unei afaceri si reducerea costurilor in timp rapid.
Articole conexe
Managerii romani estimeaza cresteri
de Bianca TilaManagerii estimeaza o crestere a preturilor in urmatoarele luni
de Bianca TilaManagerii estimeaza o crestere a preturilor in constructii si comertul cu amanuntul
de Bianca TilaINS: Managerii estimeaza o crestere a preturilor
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit