Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ce este Six Sigma si cum va ajuta in dezvoltarea afacerilor dvs?

de Maria Nicutar 02 Ian. 2018 20193
Ce este Six Sigma si cum va ajuta in dezvoltarea afacerilor dvs?
3.93 din 21 voturi
RATING UTILIZATORI
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Six Sigma este o metodologie de imbunatatire a afacerilor si este utilizata de milioane de companii din intreaga lume. Proiectata initial ca o metoda bazata pe statistica de compania Motorola, in SUA, astazi se bucura de o utilizare larg raspandita in cele mai variate afaceri.

In acest context au aparut numeroase firme care ofera instruire Six Sigma si consultanta in afaceri pe baza acestei metode de management.

Motorola afirma:”Six Sigma a inceput ca un efort de reducere a defectelor în procesele de productie si a fost aplicata apoi si in alte procese pentru acelasi scop…”. Astazi, Six Sigma este vazuta ca o metoda de management care se bazeaza pe date si analize statistice care au datoria de a evalua eficienta unei afaceri si de a o imbunatati.

Six Sigma este cunoscuta ca metodologia care recomanda un maxim de 3.4 defecte la un million de posibile sanse de producere de “defecte”, numite si “oportunitati”, de catre implementatorii ei.

De asemenea, faimoasa companie afirma ca aceasta este o strategie care a fost gandita si este utilizata pentru reducerea costurilor in afaceri. In centrul Six Sigma stau cateva coordonate importante, precum:
1.    Intelegerea nevoilor si dorintelor clientilor si managerizarea lor cu eficienta
2.    Sincronizarea proceselor pentru satisfacerea cerintelor clientilor
3.    Introducerea analizelor riguroase de date pentru o valoare minima de variatii in cadrul proceselor
4.    Imbunatatirea rapida si de lunga durata a proceselor din afaceri.

Metodologia Six Sigma se bazeaza in principal pe datele care reies dintr-un proces, numararea defectelor, stabilirea cauzelor, rezolvarea problemelor si obtinerea celor mai bune rezultate. Defectele sunt reprezentate de orice esecuri de a livra produsul sau serviciul dorit de client.

 Managerii care apeleaza la aceasta strategie trebuie sa inteleaga procesele unei afaceri, nivelul de calitate asteptat de clienti si trebuie sa fie capabili sa masoare eficienta fiecarui proces pentru rezultate optime.

Six Sigma are responsabilitatea de a oferi claritate in afaceri, o organizare eficienta, cat mai putine greseli in executarea proceselor cheie ale unei afaceri si reducerea costurilor in timp rapid.



Tags: six sigmaimbunatatirea afacerilormanageri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 3.93 din 5 - 21 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]