Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ce fac angajatii vineri la amiaza? Pierd timpul pe net... sau il castiga?

de Victor Oancea 01 Apr. 2013 2458
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Multi angajati, vineri, la amiaza, daca au ocazia, vor sta putin pe net, noteaza INC si situatia nu ne surprinde. Fie ca aleg Facebook, fie ca aleg Pinterest, fie ca aleg Twitter sau site-uri de stiri, toate sunt locatii in care ne-am putea gasi angajatii, cu sanse mari de probabilitate.

Si multi angajatori vor trece de la stare de calm, la stare de furie. Firma se duce de rapa, productivitatea este la nivel minim, oamenii nu muncesc, ci fura din timpul firmei.

Ei bine, multi experti HR si experti in mediul de afaceri, in management si employee service ne spun sa ne calmam! Situatia nu este chiar atat de neagra si INC o confirma.

Este o situatie pe care trebuie sa o acceptam fiindca este naturala si ... dezirabila. Angajatii nu irosesc timpul, ci il folosesc tot in contul afacerilor noastre.

Vedeti voi, acele 15-20 de minute pierdute pe Facebook sau pe conturile personale de email sunt minute recastigate cu varf si indesat pentru ca aceste pauze ii ajuta sa scape de o mare doza de stres acumulat in timp!

In schimbul acestor pauze, angajatii vor castiga mai multa eficienta, mai multa productivitate, mai multa eficienta si rapiditate. Asa ca le permitem sa se descarce de stres si nemultumiri in aceste pauze, sa uite de probleme, conflicte de munca si de grijile care nu fac altceva decat sa le rapeasca din avantul care s-ar converti in rezultate bune pentru companie.

Mult succes si afaceri profitabile!


sursa foto: www.sxc.hu


Tags: productivitateproductivitate muncaafaceriafaceri profitabilesucces afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

INS: Volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul creste

de Bianca Tila
07 Nov 2024
Volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul (cu exceptia comertului cu autovehicule si motociclete) a inregistrat cresteri, in primele noua...

INS: Cifra de afaceri din comertul cu ridicata a inregistrat scaderi

de Bianca Tila
24 Oct 2024
Cifra de afaceri din comertul cu ridicata (cu exceptia comertului cu autovehicule si motociclete) a inregistrat scaderi, in perioada 1 ianuarie - 31...

S-a finalizat clasamentul companiilor romanesti. Cifra de afaceri este de 270,56 miliarde de euro

de Bianca Tila
08 Oct 2024
Camera de Comert si Industrie a Romaniei (CCIR) a finalizat clasamentul companiilor romanesti. In competitia pentru primele 10 pozitii au intrat...

INS: Cifra de afaceri din comert a inregistrat scaderi in 2024

de Bianca Tila
26 Sep 2024
Cifra de afaceri din comertul cu ridicata (cu exceptia comertului cu autovehicule si motociclete) a afisat scaderi, in perioada 1 ianuarie - 31 iulie...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]