Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ce sa iei in calcul cand alegi numele afacerii tale

39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Nu e usor sa alegi un nume potrivit pentru afacerea ta - ideal ar fi sa reflecte personalitatea afacerii tale si sa fie ingenios, atractiv si profesionist in acelasi timp. Inainte de a lua decizia finala, citeste aceste sfaturi.

Un nume interesant si memorabil poate face minuni pentru succesul unei afaceri. Din contra, indiferent cat de competitiva si serioasa este afacerea ta, un nume prost ales ii poate dauna, mai ales cand esti abia la inceput.

Anumite aspecte din alegerea numelui unei afaceri sunt subiective si reflecta dorintele si preferintele personale ale antreprenorului.
Un nume bine ales poate face parte din capitalul noii tale afaceri si poate creste profiturile.

Iata sfaturile pe care sa le folosesti cand alegi numele afacerii tale!

1. Nu te impotmoli in supa alfabet.

Un nume situat la inceputul alfabetului poate fi un avantaj, din moment ce majoritatea listelor si cataloagelor de firme
sunt in ordine alfabetica.

Ai grija sa nu cazi in extrem: un nume care incepe cu „AAA”, doar ca sa fie cat mai sus pe lista, nu are niciun sens si nu te ajuta cu nimic in afaceri, pentru ca nu inseamna nimic, iar potentialii clienti vor avea tendinta sa te ocoleasca.

O denumire bine gandita, care are sens pentru afacerea ta, de care poti fi mandru si care mai si incepe cu litera A, B sau C ti-ar putea creste profitul.

2. Nu folosi nume prea lungi sau care sunt dificil de scris, citit, pronuntat sau inteles.

Ideea e ca oamenii sa retina usor numele afacerii tale, sa-l poata intelege, scrie si pronunta. Din motive practice, numele ar trebui
sa fie relativ scurt – ca sa incapa usor pe o carte de vizita, un banner sau o firma luminoasa.

E greu de crezut ca o firma numita S.C. Supercalifragilisticexpialidolces are vreo sansa sa fie retinuta si recomandata verbal de catre clienti sau sa fie luata in serios in Pagini Aurii sau in orice catalog online de firme – de fapt, are mai multe sanse sa ajunga rapid la faliment din cauza ca nimeni nu-si poate aminti cum se cheama si prefera sa faca afaceri cu cineva cu un nume mai usor de inteles si, aparent, mai demn de incredere.



Tags: nume firmaalegerea numelui firmeiafaceriafacere

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]