Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Clienti de cosmar - cum ii inlaturati?
Va consuma mult timp, resurse, va deranjeaza angajatii, nu platesc la timp, sunt nemultumiti in mod constant? Poate ca este timpul sa ii "concediati". Inainte de a va inlatura clientii nedoriti luati o pauza de gandire si analizati problema in profunzime. Se poate ca situatia sa stea altfel. Poate clientii au cerinte deloc exagerate din partea dvs. sau a angajatilor. Consultati-va cu un specialist in domeniu si analizati rentabilitatea clientilor. Veti descoperi ca multi nu sunt surse adevarate de profit, ci va provoaca paguba si stres. De aceea trebuie sa luati un loc la birou, si sa incepeti sa faceti calculele.
Estimati incasarile anuale provenite de la clientul in cauza in balanta cu cheltuielile pe care le suportati dvs. cu materialele, timpul pe care i-l acordati, banii returnati cand nu este multumit de produsele comandate s.a.m.d. Clientii care trebuie inlaturati trebuie alesi dintre cei care, deseori, nu isi onoreaza platile sau care cer cu insistenta gratuitati, reduceri si promotii si nu ofera nici un beneficiu in schimb.Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Cresterea prepelitelor japoneze
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
In decizia de a renunta la anumiti clienti trebuie sa investiti multa obiectivitate. Nicio afacere nu isi permite sa piarda clienti doar pentru ca nu sunt preferatii nostri. Nu uitati ca o astfel de “concediere” poate avea o reactie negativa in lant si va poate “usura” si de alti clienti. Mai mult, fiti constient de faptul ca procesul de castigare de noi clienti este mai costitistor decat cel de a ii pastra pe cei vechi. In acelasi timp se poate dovedi un pas profitabil sa achizitionati noi consumatori in defavoarea celor prea putin “profitabili”.
O alternativa pentru inlaturarea clientilor nedoriti este propunerea de noi termeni si conditii de colaborare. Daca, spre exemplu, ati observat ca isi fac un obicei din a a va trata angajatii intr-un mod necorespunzator puteti sa incercati sa ajungeti la o rezolutie impunand conditiile necesare. Daca serviciile oferite de dvs. prezinta interes si importanta pentru client, acesta se va conforma. Ganditi-va ca oricat profit ar fi la mijloc nu puteti sa va stricati reputatia si imaginea companiei prin defavorizarea angajatilor si nerespectarea drepturilor lor.
Curajul de a spune “NU” este de mare importanta atunci cand discutati cu un client problemele existente in colaborarea voastra. Impuneti regulile pe care sunteti dispus sa le acceptati daca veti lucra in continuare impreuna si comunicati clar ce ii puteti oferi si ce asteptari aveti in schimb de la el.
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit