Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cooptarea de clienti importanti pentru afacerile noastre in pasi strategici
Clientii nu se castiga pe cat de usor se asteapta unii si procesul de cooptare trebuie gandit si planificat in mod strategic. Iata cativa pasi de urmat pentru a va asigura profituri atragatoare revenite de pe urma celor mai poriviti clienti:
1. Stabiliti clar si de la bun inceput de cati clienti aveti nevoie pentru a va extrage profiturile de care aveti nevoie in afacerile pe care le conduceti. Alcatuiti o lista cu toti clientii deja existenti si evaluati capacitatea angajatilor dvs de a mai prelua si alte sarcini in portofoliul lor.Veti sti care este capacitatea de absorbtie de noi clienti si care sunt nevoile afacerilor dvs. La final veti avea un rezultat concret care va va spune ce decizii puteti lua din acest moment pentru bunul mers al afacerilor dvs.
2. Evaluati-va potentialii clienti si selectati-i. Multi detinatori de afaceri si multi manageri responsabili de procesul de cooptare de noi clienti se grabesc sa accepte orice fel de colaborare. In fapt, multi clienti se pot dovedi toxici, nefavorabili pentru anumite afaceri.
In aceasta categorie intra si clientii care se targuiesc prea mult, clientii vesnic nemultumiti, nelamuriti si care ne rapesc prea mult din timp. In fapt, un client poate sa nu aduca nici un profit unei companii din simplul mod in care isi negociaza termenii colaborarii.
3. Intalnirile cu clientii importanti sunt centrele de interes pentru majoritatea detinatorilor de afaceri si pentru managerii responsabili cu aceasta sarcina. Veti dori sa va impuneti ca profesionist cu autoritate mare, ca persoana care detine abilitatea de a asculta propunerile si cerintele clientilor, ca persoana care isi arata respectul fata de clienti.
Efectuati gesturi mici si semnificative care sa arate clientilor ca ii valorati. Strangeti-le mana cu fermitate, raspundeti-le la nelamuriri si cerinte cu promptitudine, conduceti-i pana la iesirea din companie, oferiti-le o cafea, un cadou si lista ramane deschisa pentru numeroase optiuni care va stau la indemana. Din aceste mici gesturi si actiuni clientii inteleg ca sunt respectati, valorati si ca isi pot gasi in dvs un om de afaceri cu care se poate colabora.
Articole conexe
INS: Volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul creste
de Bianca TilaINS: Cifra de afaceri din comertul cu ridicata a inregistrat scaderi
de Bianca TilaS-a finalizat clasamentul companiilor romanesti. Cifra de afaceri este de 270,56 miliarde de euro
de Bianca TilaINS: Cifra de afaceri din comert a inregistrat scaderi in 2024
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit