Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Costuri de pornire si dotarea unei agentii

de Cosmin Enescu 30 Oct. 2014 2977
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Pentru lansarea unei afaceri de servicii de recrutare si plasare de personal ai nevoie de dotari minime. Chiar daca munca se poate incepe si in apartamentul propriu, care are aceste dotari minime, este recomandabila inchirierea unui mic spatiu de birouri, pentru ca fluxul de oameni care vor intra pe usa biroului va fi foarte mare, odata cu inceperea selectiilor si interviurilor.

De asemenea, in aceasta afacere, imaginea si modul in care se prezinta firma sunt doua caracteristici esentiale ale succesului, pentru atragerea clientilor. Astfel ca trebuie sa ivestiti o mare parte a resurselor in amenajarea cu gust si intr-un mod atragator a biroului in care lucrati.

Biroul nu trebuie sa fie situat de regula in centrul aglomerat al orasului sau in zona de afaceri, legatura cu clientii tinandu-se de regula prin telefon si e-mail, iar personalul selectat va veni o data sau de cel mult trei ori la sediul firmei, pentru interviu. Atentie! Pentru aceasta afacere nu aveti nevoie de vad comercial sau de zona centrala, caz in care chiriile sunt uneori de zece ori mai mari decat cele pentru un spatiu putin laturalnic, insa nu la mare distanta de centru. Confortul si intimitatea oferita de interiorul biroului in care primiti clientii sunt elementele care asigura increderea clientilor si succesul afacerii.

O suma importanta mai trebuie sa o investiti in amenajarea biroului cu mobilier si aparatura electronica si tehnica necesara activitatii, adica telefon, computere, copiator, birotica. Pentru toate aceste cheltuieli ati avea nevoie de aproximativ 3.000 de euro. La acestea se adauga cheltuielile de intretinere si pentru plata angajatilor, care mai adauga in jur de 1.000 de euro la cheltuielile totale. in concluzie, pentru lansarea in conditii minime a acestei afaceri ati avea nevoie de cel putin 5.000 de euro, insa sfatul expertilor este sa va asteptati la cheltuieli duble fata de ceea ce ati trasat pe hartie.

Dar ceea ce determina calitatea serviciilor este priceperea angajatilor de a gasi, selecta si intervieva cei mai buni specialisti pentru locurile potrivite. Inainte de a trece la activitatea de gasire a unor buni angajati trebui sa-i gasesti mai intai pe cei care vor lucra pentru tine. De aceea, primul serviciu pe care-l realizezi va fi chiar pentru tine. Nu este exclusa nici chiar varianta recurgerii la o agentie de plasare pentru a gasii oamenii potriviti pentru a incepe o afacere de plasare! in general, nu exisa o profesie bine definita pentru cei care lucreza in afacerile de resurse umane, insa experienta de manager sau orice alta activitate de conducere este esentiala.

Nu poti sa indentifici caracteristicile si calitatile persoanei selectate pentru un post de conducere, daca tu insati nu intelegi ce inseamna acest lucru. De asemenea, mai sunt necesare aptitutini de comunicare si cunostite de psihologie pentru a reusi sa realizezi un profil psihologic al candidatului, un element care de cele mai multe ori este mai important decat specializarea avuta si experienta acumulata.

Costurile pentru lansarea acestei afaceri depind si de domeniul in care elegeti sa activati. Ca o regula de baza, cu cat specializarea personalului este mai mare, iar postul la un nivel superior, cu atat costurile pentru gasirea si plasarea acestuia vor fi mai mari. Pentru contactarea unor persoane din ierarhiile de conducere veti avea nevoie de fonduri de protocol mult mai importante, de un timp mai indelungat pentru a-l testa si eventual convinge sa accepte un alt job.

De asemenea, persoanele cu un nivel de educatie si calificare ridicat vor cauta sa apeleze la serviciile unei firme care are o imagine buna, chiar daca nu este foarte recunoscuta, astfel ca va trebui sa cheltuiti mai mult pentru ca spatiul biroului sa fie mai mare, iar amenajarile mai pretentioase.

Acestea insa sunt reguli de baza care se pot aplica oricarei afaceri, cu un efect maxim, de exemplu, in cazul restaurantelor, unde luxul si calitatea serviciului reprezinta peste 80 la suta din pretul unui pranz sau a unei camere. In cazul serviciilor de resurse umane, 90 de procente din valoarea muncii o reprezinta imaginea, sau prestigiul.

Aceasta se poate cladi in doua moduri: fie prin investitii substantiale pentru realizarea unui sediu si a unor dotari de lux, la care se adauga o campanie promotionala sustinuta, fie pur si simplu prin oferirea unor servicii de calitate, chiar daca acestea au fost pregatite intr-o camera mica de bloc. "Imaginea noastra sunt profesionistii pe care-i recomandam clientilor.

Nimeni nu ne intreaba daca avem fotolii din piele, insa vor fi foarte interesati sa stie daca persoana care urmeaza sa o angajeze a avut candva datorii la un alt loc de munca, sau daca sufera de o boala pe care el o ascunde", spune managerul firmei Media Market, Valentina Popescu.


Tags: agentieinfiintare agentieagentie de selectie personalamenajare sediu

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Cat de fezabila este o agentie de SEO si cum o poti administra

de Andrioae Ruxandra
23 Iul 2014
Te intereseaza domeniul afacerilor online? Esti expert in SEO? Poti intelege complexitatea si tehnicile generarii traficului? Poti face fata unei...

Agentie de plasare de consultanti pentru reducerea datoriilor!

de Ilinca Dobrescu
05 Nov 2012
Un lucru este sigur: datorii au multi oameni, fie ca sunt datorii la banca, la rude sau la colegi. Si asta se intampla pentru ca multi sunt...

3 pasi de parcurs cand alegem o agentie de advertising

de Victor Oancea
05 Iul 2011
Orice compania care se respecta are nevoie de advertiseri si de experitiza lor pentru a-si face afacerea, produsele si serviciile vizibile pe piata...

Dosare de Afaceri: Agentie-dispecerat pentru reparatii casnice diverse

de Cristian Gerea
31 Oct 2008
Idei de afaceri: Agentie-dispecerat pentru reparatii casnice diverse Orice locuinta se transforma, din cand in cand, intr-o sursa...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]