Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Costurile reale ale unui start-up de succes?
Afacerile sunt extrem de diferite unele de celelalte. Conteaza foarte mult care este nisa pe care alegeti sa va specializati, care este sectorul de produse si servicii pe care le veti detine in portofoliu, care sunt necesitatile si sarcinile pe care le aveti in vedere. Lista nu se sfarseste aici, ci continua cu o sumedenie de aspecte spre care trebuie sa priviti pentru a nu va risca potentialul de succes ale afacerii dvs.
Iata cateva aspecte care va vor ajuta sa determinati costurile reale ale unui start-up de succes:Cresterea prepelitelor japoneze
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Propriul meu plan de afaceri
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
1. Stabiliti cheltuielile pentru brevet, in cazul in care acest lucru este necesar.
2. Stabiliti cheltuielile pentru achizitionarea sau inchirierea unui spatiu de birouri.
3. Stabiliti cheltuielile pentru a va infiinta o firma si pentru obtinerea autorizatiilor si licentelor de functionare.
4. Stabiliti cheltuielile impuse de recrutarea si sustinerea salariala a potentialilor dvs angajati.
5. Stabiliti cheltuielile presupuse de formarea primelor stocuri de materie prima necesara.
6. Stabiliti cheltuielile presupuse de cooptarea de experti, consultanti, evaluatori, specialisti care sa va ajute sa va demarati corect afacerile.
Lista nu se sfarseste aici si continuarea ei depinde de natura afacerii pe care doriti sa o dezvoltati. Asigurati-va ca luati in calcul toate aspectele care va imprima cheltuieli si priviti imaginea de ansamblu cat mai realist si cu cat mai mult pragmatism puteti.
Nu neglijati nici masurile prin care va puteti reduce cheltuielile, masuri precum: recrutarea de personal dublu-calificat sau triplu-calificat (spre exemplu, programatori care se ocupa si de web design si de SEO), achizitionarea de echipamente sau instrumente second-hand, inchirierea lor in loc de achizitionare, asocierea cu alte afaceri conexe, mutarea afacerii la domiciliu in loc sa inchiriati un birou, cooptarea de specialisti si profesionisti care isi ofera serviciile pro-bone samd.
Optiunile de reducere a nivelului cheltuielilor sunt numeroase si va stau la dispozitie pentru a va usura drumul catre antreprenoriat. Incercati sa ramaneti flexibil, creativ, sa ganditi frugalist, sa va adaptati rapid la conditiile mediului de afaceri in care va implicati. Doar astfel veti reusi sa va puneti bazele unei afaceri profitabile intr-o perioada mai dificila in care resursele financiare nu va sunt de ajuns.
Articole conexe
INS: Volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul creste
de Bianca TilaINS: Cifra de afaceri din comertul cu ridicata a inregistrat scaderi
de Bianca TilaS-a finalizat clasamentul companiilor romanesti. Cifra de afaceri este de 270,56 miliarde de euro
de Bianca TilaINS: Cifra de afaceri din comert a inregistrat scaderi in 2024
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit