Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Costurile reale ale unui start-up de succes?

37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Afacerile sunt extrem de diferite unele de celelalte. Conteaza foarte mult care este nisa pe care alegeti sa va specializati, care este sectorul de produse si servicii pe care le veti detine in portofoliu, care sunt necesitatile si sarcinile pe care le aveti in vedere. Lista nu se sfarseste aici, ci continua cu o sumedenie de aspecte spre care trebuie sa priviti pentru a nu va risca potentialul de succes ale afacerii dvs.

Iata  cateva aspecte care va vor ajuta sa determinati costurile reale ale unui start-up de succes:

1. Stabiliti cheltuielile pentru brevet, in  cazul in care acest lucru este necesar.
2. Stabiliti cheltuielile pentru achizitionarea sau inchirierea unui spatiu de birouri.
3. Stabiliti cheltuielile pentru a va infiinta o firma si pentru obtinerea autorizatiilor si licentelor de functionare.
4. Stabiliti cheltuielile impuse de recrutarea si sustinerea salariala a potentialilor dvs angajati.
5. Stabiliti cheltuielile presupuse de formarea primelor stocuri de materie prima necesara.
6. Stabiliti cheltuielile presupuse de cooptarea de experti, consultanti, evaluatori, specialisti care sa va ajute sa va demarati corect afacerile.

Lista nu se sfarseste aici si continuarea ei depinde de natura afacerii pe care doriti sa o dezvoltati. Asigurati-va ca luati in calcul toate aspectele care va imprima cheltuieli si priviti imaginea de ansamblu cat mai realist si cu cat mai mult pragmatism puteti.

Nu neglijati nici masurile prin care va puteti reduce cheltuielile, masuri precum: recrutarea de personal dublu-calificat sau triplu-calificat (spre exemplu, programatori care se ocupa si de web design si de SEO), achizitionarea de echipamente sau instrumente second-hand, inchirierea lor in loc de achizitionare, asocierea cu alte afaceri conexe, mutarea afacerii la domiciliu in loc sa inchiriati un birou, cooptarea de specialisti si profesionisti care isi ofera serviciile pro-bone samd.

Optiunile de reducere a nivelului cheltuielilor sunt numeroase si va stau la dispozitie pentru a va usura drumul catre antreprenoriat. Incercati sa ramaneti flexibil, creativ, sa ganditi frugalist, sa va adaptati rapid la conditiile mediului de afaceri in care va implicati. Doar astfel veti reusi sa va puneti bazele unei afaceri profitabile intr-o perioada mai dificila in care resursele financiare nu va sunt de ajuns.


Tags: afacericost start-upcheltuieli afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]