Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Credibilitate marita in 4 pasi simpli pentru antreprenori tineri
Antreprenorii tineri nu sunt vazuti in majoritatea datilor cu ochi atat de buni de catre potentiali parteneri de afaceri, de furnizori, de angajati, de investitori samd. Credibilitatea este elementul care lipseste in relatia tinerilor antreprenori cu restul contactelor acestora din mediul afacerilor si credibilitatea trebuie educata si exersata pentru rezultate optime in viata profesionala. Tinerii antreprenori trebuie sa fie constienti de 4 sfaturi practice pentru un nivel maxim de credibilitate inspirata:
1. Nu incercati sa va ascundeti varsta. In afaceri, sinceritatea si transparenta perfecta sunt elemente esentiale si orice mascare de varsta poate da impresia unei falsitati mai profunde decat cea aflata la acest nivel.Lavanda cultura care iti aduce minimum 8 000 de euro profit
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
2. Concentrati-va pe domeniul in care activati. Antreprenorii tineri si tinerii in general sunt persoane foarte ambitioase, persoane care aspira la multe specializari, niveluri inalte de expertiza in domenii variate, detinerea de contacte numeroase in mediul business samd. Acest entuziasm si nivelul dvs de ambitie trebuie concentrate in nisa de care va ocupati.
Concentrati-va pe detinerea de cat mai multe cunostinte in domeniu in care activati, de obtinerea de acreditari si diplome recunoscute pretutindeni samd, acte ce va vor intregi portofoliul si il vor face mai atractiv pentru investitori si parteneri de afaceri. Varsta poate fi atenuata cu ajutorul cunostintelor si a disciplnei.
3. Tinerii antreprenori trebuie sa se tina de promisiunile facute. Chiar si cand ati facut o promisiune, ati facut o intelegere cu un furnizor, cu un afiliat al afacerii dvs, trebuie sa va tineti de promisiuni pentru a nu va proiecta o imagine nefavorabila si o reputatie subreda.
4. Demonstrati in mediul online ce nu puteti demonstra in totalitate fata-in-fata cu diversele contacte din mediul de afaceri. Mediul online este perfect pentru a va stabili un website, pentru a va incarca un portofoliu samd care sa ateste dintr-o navigare scurta cine sunteti si de ce anume sunteti in stare. Dintr-o intrevedere scurta aceste cunostinte, specializari si abilitati nu vor reiesi si vor ramane ascunse pentru contactele pe care le pretuiti atat de mult.
Cu toate acestea, nu va ascundeti in spatele calculatoarelor si participati la conferinte si seminarii, discutati cu alti oameni de afaceri si proiectati-va relatii solide si bazate pe incredere.
Votati articolul
Nota: 5 din 5 - 1 vot.Articole conexe
Cifra de afaceri din serviciile de piata prestate intrepriderilor a crescut cu 13,1%
de Bianca TilaINS: Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 1,3% in primele zece luni
de Bianca TilaINS: Volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul a crescut cu 2% in primele 10 luni
de Bianca TilaCe ar trebui sa incluzi intr-un plan de afaceri pentru un restaurant
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Cea mai profitabila cultura pe terenuri mici: LAVANDA! Profit de peste 8.000 de euro/ha!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit