Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Credibilitate marita in 4 pasi simpli pentru antreprenori tineri

37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Antreprenorii tineri nu sunt vazuti in majoritatea datilor cu ochi atat de buni de catre potentiali parteneri de afaceri, de furnizori, de angajati, de investitori samd. Credibilitatea este elementul care lipseste in relatia tinerilor antreprenori cu restul contactelor acestora din mediul afacerilor si credibilitatea trebuie educata si exersata pentru rezultate optime in viata profesionala. Tinerii antreprenori trebuie sa fie constienti de 4 sfaturi practice pentru un nivel maxim de credibilitate inspirata:

1.    Nu incercati sa va ascundeti varsta. In afaceri, sinceritatea si transparenta perfecta sunt elemente esentiale si orice mascare de varsta poate da impresia unei falsitati mai profunde decat cea aflata la acest nivel.

2.    Concentrati-va pe domeniul in care activati. Antreprenorii tineri si tinerii in general sunt persoane foarte ambitioase, persoane care aspira la multe specializari, niveluri inalte de expertiza in domenii variate, detinerea de contacte numeroase in mediul business samd. Acest entuziasm si nivelul dvs de ambitie trebuie concentrate in nisa de care va ocupati.

Concentrati-va pe detinerea de cat mai multe cunostinte in domeniu in care activati, de obtinerea de acreditari si diplome recunoscute pretutindeni samd, acte ce va vor intregi portofoliul si il vor face mai atractiv pentru investitori si parteneri de afaceri. Varsta poate fi atenuata cu ajutorul cunostintelor si a disciplnei.

3.    Tinerii antreprenori trebuie sa se tina de promisiunile facute. Chiar si cand ati facut o promisiune, ati facut o intelegere cu un furnizor, cu un afiliat al afacerii dvs, trebuie sa va tineti de promisiuni pentru a nu va proiecta o imagine nefavorabila si o reputatie subreda.

4.    Demonstrati in mediul online ce nu puteti demonstra in totalitate fata-in-fata cu diversele contacte din mediul de afaceri. Mediul online este perfect pentru a va stabili un website, pentru a va incarca un portofoliu samd care sa ateste dintr-o navigare scurta cine sunteti si de ce anume sunteti in stare. Dintr-o intrevedere scurta aceste cunostinte, specializari si abilitati nu vor reiesi si vor ramane ascunse pentru contactele pe care le pretuiti atat de mult.

Cu toate acestea, nu va ascundeti in spatele calculatoarelor si participati la conferinte si seminarii, discutati cu alti oameni de afaceri si proiectati-va relatii solide si bazate pe incredere.




Tags: credibilitate afaceriafacericredibilitateantreprenori

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]