Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum cladim un imperiu al increderii la locul de munca
Increderea a devenit unul dintre cele mai pregnante concepte in prezent. Ne bazam pe increderea pe care am cladit-o in ani grei de munca si stim ca din aceasta directie au revenit rezultate avantajoase pentru afacerile noastre. Cu toate acestea, nu toate companiile si nu toate firmele reusesc sa creeze un imperiu real al increderii la locul de munca si in toate aspectele afacerilor pe care le detin.
In fapt, in momentul in care putem afirma ca afacerile noastre sunt caracterizate de un nivel larg de incredere intre toate persoanele implicate, atunci putem discuta si despre afaceri profitabile, afaceri de succes.Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Cultura castravetelui anti-diabet
Pana atunci, mai avem de munca. Increderea are la baza cateva reguli clare de care trebuie sa tinem cont, reguli care ne guverneaza micul imperiu cladit pe fundatia unei afaceri profitabile:
1. Tineti-va promisiunile. Aceasta este prima si cea mai importanta regula. Multi o stiu, putini o aplica. Din pacate, prea putini antreprenori si manageri isi amintesc sa nu uite sa isi tina promisiunile cu strictete catre angajati, furnizori, clienti, parteneri si alte persoane implicate in afacerile lor. Se pierde enorm si afacerile pierd din profituri si din imagine.
2. Scopuri comune! Iata o alta regula pe care o cunoastem si pe care nu o aplicam intotdeauna. Angajatorul si angajatii sai trebuie sa priveasca afacerile pe care le cladesc ca pe surse pentru rezultate benefice ambelor parti. Cand detii un magazin online si afacerile cresc vizibil si lasi salariile in aceeasi stare pentru o perioada prea lunga de timp, angajatii incep sa se foiasca in scaune, sa se uite in stanga si in dreapta prea des, sa isi dea coate si sa faca ochi mari ca de popandai.
De ce? Este simplu de inteles de ce trebuie sa ne recompensam angajatii si sa ii facem sa inteleaga si sa simta in mod real ca fiecare rezultat benefic inregistrat de afaceri se va materializa si intr-o forma sau alta in beneficii pentru ei. Cine stie pentru ce trage, trage mai tare si mai cu spor.
3. Comunicam. Iarasi? Da, iarasi, trebuie sa si comunicam. Comunicarea a devenit un concept puternic si totusi nu este unul suportat de multi dintre noi. Nu suntem capabili sa lucram in echipe si multi sunt cei care detin mare repulsie pentru socializare si comunicare. Uneori nu mai avem timp, suntem obositi, nu vrem. Cu toate acestea, comunicarea constanta ne aduce mai aproape de angajati, de clienti, de furnizori samd si creeaza un climat comfortabil de incredere.
Articole conexe
Cifra de afaceri din industrie a crescut in 2024
de Bianca TilaCifra de afaceri din comertul cu amanuntul a crescut in primele zece luni
de Bianca TilaCifra de afaceri din comert a inregistrat scaderi in primele 9 luni ale acestui an
de Bianca TilaINS: Volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul creste
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2025
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit