Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum crestem preturile fara sa ne pierdem clientii?
Aceasta este o problema majora pentru multe afaceri. Numeroase idei de afaceri se lanseaza si se demareaza pe aceasta tactica, de promovare a produselor cu preturi mici de vanzare. Dar ce se intampla cand dorim sau suntem nevoiti sa crestem preturile? Cum se procedeaza pentru a ne pastra vechii clienti si pentru a atrage pe altii noi?
Problema majora este invatarea unui anumit sector de clienti cu un set specific de preturi. Cu cat vorbim despre o perioada mai lunga de timp in care preturile s-au mentinut mici, cu atat mai greu va fi pentru o idee de afaceri sa inceapa sa prinda alt contur decat cel initial.Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Cultura de sofran
Ganditi-va ca v-ati deschis un magazin de parfumuri handmade intr-o zona centrala a orasului si deja detineti clienti fideli. In acelasi timp, sunteti obligat sau pur si simplu doriti sa va majorati preturile.
O solutie ar fi sa anuntati o schimbare de produse sau de ingrediente impreuna cu o majorare de preturi care sa vina natural, in mod implicit. Intotdeauna preturile ar trebui crescute odata cu modificarea setului de beneficii oferite de o afacere si resimtite de client.
Acestea trebuie sa dicteze pretul de vanzare al unui produs, si nu nevoia mai mare a antreprenorului din cauza crizei economice, maririi taxelor samd. Intr-adevar, de multe ori acestea sunt motivele pentru care se cresc preturile, insa alte motive trebuie date clientilor pentru a nu parasi o afacere. Incercati sa veniti cu un plus pentru consumatori, incepand cu ambalajul si terminand cu ingredientele.
Fie ca ati comercializat pana in acest punct hotarator produse de parfumerie cu ingrediente normale si din acest moment va veti centra interesul pe ingrediente organice, ecologice, fie ca veti schimba ambalajul nereturnabil cu cel care poate fi reumplut, samd trebuie sa veniti cu o idee care sa va faca afacerea usor de acceptat.
Va trebui sa gasiti o metoda prin care sa puteti sa aratati clientilor ca afacerea dvs da ceva in schimbul preturilor practicate majorate. Nici un client nu va accepta o majorare de preturi fara sa primeasca ceva in schimb, decat daca sunteti singurul producator al acestui item si daca acesta nu doreste sa schimbe marca.
Doar in acest caz, de exclusivitate, va este permisa o majorare de preturi fara adaugirea unui set de beneficii si avantaje, iar acest lucru este foarte riscant de cele mai multe ori si pentru orice afacere.
Articole conexe
Salina artificiala. Afacerea perfecta din mediul urban
de Bianca Tila5 idei de afaceri ideale pentru 2020
de Florin AmarieiIdei de afaceri in care poti investi fara frica
de Florin Amariei4 plus 1 sfaturi pentru o afacere de succes
de Florin AmarieiAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit