Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum evitam angajarile neprofitabile in afaceri de succes?
Iata ca am ajuns din nou la acest capitol foarte interesant, angajarile care sa ne sustina bunul mers in afaceri. In engleza este o vorba care reuseste sa aduca lumina in capitolul angajarilor si spune:”An employee can make it of break it.”. In limbaj mai popular, un angajat poate sa faca afacerea buna sau sa o crape in doua ca pe un pepene. Adevarul este ca orice recrutare de nou angajat detine o influenta foarte mare asupra intregii firme, intregii companii.
Iata cateva sfaturi practice pe care expertii in recrutare ni le dau pentru a ne asigura ca ne ferim de probleme si pentru a ne asigura bunul mers al afacerilor noastre:Ghid practic Realizarea de sapun natural
Propriul meu plan de afaceri
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
1. Prima si cea mai importanta regula este sa va verficati candidatii. Verificati CV-ul, referinte, specializarile, diplomele, perioadele de practica, perioadele de angajare samd.
2. Sustineti doua sedinte de intervievare. Prea multi angajatori se bazeaza pe o singura sedinta de intervievare si se greseste enorm. La primul interviu, majoritatea candidatilor nu vor fi in apele lor in mare masura. Cu alte cuvinte, acea voce care tremura poate sa fie o problema care vine odata cu prezenta emotiilor, a unui birou nou, a unui intervievator cu o anumita stare de spirit in acea zi.
Depuneti efortul si chemati-va candidatii la doua sesiune de intervievare si nu va faceti griji pentru cei care nu vor detine disponibilitatea de a reveni. Cei care nu se vor prezenta si la a doua sedinta nu sunt candidati care sa isi doreasca indeajuns locul de munca pe care il puneti la dispozitie si v-ati fi pierdut timpul si banii cu el. Aceasta solutie este o modalitate de selectare si filtrare a candidatilor.
3. Cereti candidatilor raspunsuri la intrebarile legate de abilitatile si competentele lor. Acest punct este central in cadrul recrutarii de noi angajati si pe el trebuie sa puneti accent. Cereti exemple de situatii in care au dat dovada acestor abilitati si competente si veti observa cum procesul de selectare incepe de la un mic tremor de picior.
Articole conexe
Cifra de afaceri din comertul cu amanuntul a crescut in primele zece luni
de Bianca TilaCifra de afaceri din comert a inregistrat scaderi in primele 9 luni ale acestui an
de Bianca TilaINS: Volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul creste
de Bianca TilaINS: Cifra de afaceri din comertul cu ridicata a inregistrat scaderi
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2025
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit