Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum fac afacerile mici fata marilor competitori de pe piata?
Iata o mare problema cu care se confrunta micile afaceri. Antreprenorii detinatori de mici afaceri se tem inca de la inceput ca nu vor putea face fata marilor competitori de pe piata, marilor branduri care se bucura de atata popularitate si detin un renume bine consolidat. In fapt, marile branduri au pornit din acelasi punct in care se afla multi dintre noi, la inceputul drumului catre succes. Prin inteligenta si creativitate, brandurile importante s-au ridicat si au tinut piept marilor branduri din vremea lor. Astazi este timpul sa le tinem si noi piept si iata cum:
1. Nu va fie teama sa intrati in ring cu marii competitori. Tineti minte ca orice scara trebuie sa urcati veti porni intotdeauna de la prima treapta. Pentru a ajunge sus trebuie sa luati treptele pe rand si sa nu va opriti din mers. Este chiar atat de simplu pe cat suna!Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Cultura castravetelui anti-diabet
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
2. Marile branduri au un dezavantaj major in fata micilor afaceri. Ele sunt mai greoaie, mai ingreunate de birocratie. O campanie de marketing sau o campanie de advertising pot lua luni de zile. In acelasi timp, micile afaceri au o viteza sporita, sunt mai flexibile si isi pot pune planurile in aplicare mai rapid si cu o usurinta mai mare.
3. Marile branduri au parte de campanii de advertising si de marketing bine puse la punct, campanii gandite de mari profesionisti si experti din domeniu. Pentru a putea tine piept unei astfel de forte trebuie sa puneti accentul pe social media, pe marketing-ul retelelor de socializare, pe networking, pe bloguri. Acestea sunt modalitati necostisitoare prin care va puteti aduce avantaje vizibile in lupta cu marii dvs competitori de pe piata. Conditia esentiala este sa livrati continut interesant, atractiv, sa veniti cu oferte reale si de interes pentru clientii dvs. De asemenea, ca orice afacere care isi cauta clientii in mediul online trebuie sa constientizati necesitatea de a va pastra reputatia nepatata, o prezenta online favorabila.
Articole conexe
INS: Volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul creste
de Bianca TilaINS: Cifra de afaceri din comertul cu ridicata a inregistrat scaderi
de Bianca TilaS-a finalizat clasamentul companiilor romanesti. Cifra de afaceri este de 270,56 miliarde de euro
de Bianca TilaINS: Cifra de afaceri din comert a inregistrat scaderi in 2024
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit