Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum iti organizezi firma daca ai o afacere de catering sau pizzerie
Daca ai o afacere gastronomica, fie ca este vorba despre catering, pizzerie, restaurant samd., trebuie sa concepi un plan bine definit, cu atributii pentru fiecare.
Sa incepem cu atributiile tale!Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Cultura de sofran
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Atributiile Managerului General sunt:
Stabilirea nivelului de salarizare a tuturor angajatilor
Stabilirea bugetului firmei de venituri si cheltuieli
Aprobarea sau modificarea bilantului si contului de profit si cheltuieli
Decizia cu privire la contractarea de credite bancare pe termen lung interne sau externe
Decizia in orice alte probleme ale societatii.
Departamentul de marketing – Directorul departamentului de marketing este subordonat Managerului General al firmei Y si are in subordine biroul Marketing, potrivit organigramei.
Ce atributii are?
Organizeaza si participa la targuri si expozitii interne si internationale
Realizeaza materiale publicitare
Realizeaza analiza concurentei
Propune si aplica politica de imagine a firmei Y
Elaboreaza, coordoneaza si monitorizeaza aplicarea strategiei de marketing
Departament finante-contabilitate – directorul departamentului amintit este subordonat directorului general al firmei de catering si are in subordine biroul financiar-contabil.
In atributiile sale, managerul de la finante-contabilitate respecta legislatia in vigoare, Statutul societatii, precum si prevederile CCM, aferent activitatii.
Care sunt competentele managerului contabil?
Alcatuieste bugetul general al firmei, informeaza si lanseaza propuneri de corectie, asigura intocmirea la timp potrivit dispozitiilor legale a balantelor de verificare.
Raporteaza rezultatele financiare ale firmei de catering, analizeaza si propune masuri pentru cresterea rentabilitatii.
Intocmeste documentele justificative privind operatiile patrimoniale.
Organizeaza si se ocupa de tinerea corecta la zi a contabilitatii.
Asigura organizarea contabilitatii de gestiune adaptata la specificiul firmei de catering sau pizzerie.
Asigura buna gestionare privind patrimoniul societatii.
Asigura plata la timp a facturilor furnizorilor.
Contabilizeaza facturile emise catre client.
Intocmeste statele de plata si efectueaza inregistrarile contabile aferente.
Articole conexe
Cifra de afaceri din comertul cu amanuntul a crescut in primele zece luni
de Bianca TilaCifra de afaceri din comert a inregistrat scaderi in primele 9 luni ale acestui an
de Bianca TilaINS: Volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul creste
de Bianca TilaINS: Cifra de afaceri din comertul cu ridicata a inregistrat scaderi
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit