Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum ne ajutam angajatii pe timp de criza si de ce trebuie s-o facem
Pe timp de criza si nu numai, angajatii trebuie sa fie in fruntea listei noastre de prioritati. Stim cu totii ca fara angajati nu avem nici clienti si fara clienti nu avem profit si iata ca afacerile chiar nu au cum sa functioneze fara angajati de calitate si in care am investit resurse elaborate: bani, timp, energie, trainuire, motivatie, consultanta de top samd.
Mai ales pe timp de criza, angajatii trebuie sa beneficieze de ajutorul nostru. Iata si cateva dintre cele mai bune si viabile optiuni pe care le avem la dispozitie, pentru a ne sprijini angajatii:Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Cresterea prepelitelor japoneze
- asigurari medicale;
- salarii corecte si bonusuri la indeplinirea obiectivelor sau la depasirea tintelor propuse la inceperea desfasurarii unui proiect;
- prime si cadouri cu ocazia sarbatorilor religioase. Chiar daca pare un ajutor micut, pentru oricine conteaza enorm sa primeasca un ajutor in apropierea unor ocazii speciale.
- training de calitate. Angajati experti, traineri, seminaristi si oferiti-le angajatilor dvs sanse sa se dezvolte. Multi angajatori cred,in mod complet eronat, faptul ca un angajat care se dezvolta va pleca din companie. In fapt, in locurile in care observam ca ne dezvoltam, tindem sa ramanem foarte mult timp! Si nu uitati ca poate parea foarte costisitor sa va trainuiti oamenii, insa nu este. Si o carte de 30 de lei poate deveni o sursa de cunostinte pentru un angajat. Oferiti-o cu dedicatie si veti observa ca pentru un angajat dornic sa invete, reprezinta mult!
Mai mult, nu mizati pe trainuirea exclusiva a superiorilor, a managerilor. Si cei de pe treptele ierarhice inferioare au nevoie de sprijin. Si asta pentru ca o afacere este ca o tabla de domino. O mica piesa de la baza poate sa se rastoarne si apoi sa ia cu sine si alte piese importante.
- sfaturi, indrumari, o vorba buna in fiecare zi. Toate acestea sunt forme de sprijin pentru orice angajat. O vorba buna si un sfat intelept pot face mai mult decat v-ati imaginat. Trebuie doar sa rupeti din timpul pe care il alocati in alte directii, catre oamenii care au nevoie de voi si de care ... si voi aveti la fel de multa nevoie.
- recomandari catre alte companii in care isi pot gasi un loc de munca mai bun si mai potrivit pentru ei. Prea putini superiori vor face acest lucru si daca se intampla, inseamna ca discutam despre un leader. Doar acesta este lipsit de egoism si indeajuns de intelept sa inteleaga ca oamenii care nu se potrivesc 100%, perfect, complet in cadrul unei organizatii, trebuie indrumati in alte companii, ajutati sa se dezvolte mai usor in directia potrivita.
Mult succes si afaceri prospere!
sursa foto: www.sxc.hu
Articole conexe
INS: Volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul creste
de Bianca TilaINS: Cifra de afaceri din comertul cu ridicata a inregistrat scaderi
de Bianca TilaS-a finalizat clasamentul companiilor romanesti. Cifra de afaceri este de 270,56 miliarde de euro
de Bianca TilaINS: Cifra de afaceri din comert a inregistrat scaderi in 2024
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit