Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum ne demotivam oamenii? Ai fi surprins...
Va amintiti data trecuta cand ati criticat un angajat de fata cu restul echipei? Va amintiti ultima sedinta cand ati prezentat subordonatilor ultimele rezultate catastrofale cu care se confrunta departamentul vostru? Desigur, este esential ca oamenii nostri sa stie daca lucrurile merg bine sau nu, insa conteaza maniera in care le veti prezenta situatia si cum ii ajutati sa ofere rezultate mai bune.
Iata si cateva dintre actiunile care ne demotiveaza angajatii, conform NFIB.com:Cultura de sofran
Cultura castravetelui anti-diabet
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
1. Criticati oamenii in public? Nimic nu iti demotiveaza oamenii mai rau decat o astfel de actiune. Interesant este ca il demotiveaza pe cel criticat si mai mult decat pe el, ii demotiveaza pe cei prezenti la marea smotoceala. Se gandesc ca asa vor pati si ei, respectul lor fata de tine se diminueaza, imaginea ta este deteriorata si nimeni nu se mai gandeste la rezultate exceptionale ci la maniera in care sa actioneze pentru a evita critica.
2. Nu va laudati oamenii pentru rezultatele lor? Orice actiune buna trebuie laudata rapid, pe loc!
3. Ati cerut parerea cuiva, propunerile oamenilor vostri si apoi ati uitat de follow-up?
4. Impuneti sarcini dificile cu termene limita imposibile si obiective pe care oamenii vostri nu au cum sa le atinga? Da, cunoastem si noi clasica strategie de a cere foarte mult pentru a obtine macar mult! Ideea de baza este ca aceasta strategie iti demotiveaza oamenii intr-o mare masura.
5. Nu explicati oamenilor vostri de ce actionati astfel si nu impartasiti informatii relevante pentru acestia. O regula esentiala de indeplinit pentru ca oamenii din jurul nostru sa stie ca sunt respectati este cea referitoare la comunicare constanta. Explicati-va actiunile nu pentru ca asa doriti, ci pentru ca asa trebuie! Nu va tratati angajatii ca pe niste copii care trebuie sa execute ordinele voastre ca niste robotei.
6. Va amenintati angajatii? Atitudinea "faci asta sau altfel ..." este cat se poate de toxica. Nu folositi niciun fel de aluzie pentru a explica subordonatilor vostri ca isi pot pierde locul de munca daca rezultatele lor nu se imbunatatesc.
7. Nu recompensati gandirea creativa, initiativa, oamenii care vin cu solutii si care iau decizii fara sa va bata la cap?
8. Practicati micromanagement? Iata o mare greseala care ii transforma pe angajatii nostri in mici robotei care se simt mereu supravegheati. Nu se vor concentra asupra muncii lor, ci asupra voastra, a sefilor care ii supravegheaza! Angajatii vor simti ca nu aveti incredere in ei si aici apare un alt factor demotivational puternic!
sursa foto: www.sxc.hu
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit