Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum ne tratam clientii pentru a ne asigura succesul in afaceri?

de Ilinca Dobrescu 28 Aug. 2011 3397
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Greselile pe care le comitem in afaceri si mai ales cele de pe urma carora clientii au de suferit trebuie sa devina prioritati de care sa ne achitam cat mai rapid posibil. Se spune ca un client multumit va raspandi vorba catre alti 5 cunoscuti si un client nemultumit va raspandi vorba catre alti 25 de cunoscuti. Iata cum fiecare detaliu conteaza in afaceri si nu ne permitem sa renuntam la regulile de customer service in nici o conditie.

Iata cateva sfaturi care sa va ajute sa va tratati clientii in mod avantajos pentru a va asigura succesul in afacerile pe care le conduceti:

1.    Raspundeti la nelamuriri si plangeri dupa ce ati studiati indeajuns de mult problema cu care va confruntati. Acordati timp pentru lamurirea clientului si mai ales pentru rezolvarea problemei in avantajul clientilor.

2.    Angajatii responsabili cu sarcinile departamentului de customer service trebuie sa sfarseasca orice e-mail sau apel telefonic intr-o nota favorabila. Este mai mult decat necesar sa se ofere scuze clientilor partiniti, insa scuzele nu trebuie sa fie elementele cu care sa se termine un apel telefonic sau un e-mail, pentru a nu reaminti clientului de greseala comisa ci pentru a-i lasa un sentiment placut ca problemele sale sunt rezolvate sau in curs de rezolvare.

3.    Angajatii responsabili cu sarcinile departamentului de customer service sau managerii trebuie sa isi verifice tonul folosit in redactarea mesajelor din e-mail-uri. De foarte multe ori, fraze si expresii pe care le folosim in mod normal, intr-o conversatie fata-in-fata cu clientii nostri pot capata diverse nuante nefavorabile in cadrul mesajelor din e-mail-uri.

4.    Atunci cand va confruntati cu nemultumiri si plangeri o solutie este sa va intrebati clienti cum doresc sa le fie rezolvata problema. Veti descoperi ca majoritatea vor fi mult mai calmi dupa ce vor auzi ca le este oferita posibilitatea de a-si propune solutia potrivita. Cei mai multi vor propune solutii convenabile atat pentru ei cat si pentru compania pe care o reprezentati sau o conduceti.




Tags: customer serviceclienti afaceriafacerireguli customer service

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Cifra de afaceri din industrie a crescut in 2024

de Bianca Tila
23 Ian 2025
Cifra de afaceri din industrie, pe total piata interna si piata externa, a inregistrat in termeni nominali cu 5,3%, in perioada 1 ianuarie - 30...

Cifra de afaceri din comertul cu amanuntul a crescut in primele zece luni

de Bianca Tila
05 Dec 2024
Volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul a inregistrat o crestere de 8,7%, ca serie bruta, in primele zece luni ale acestui an, fata de...

Cifra de afaceri din comert a inregistrat scaderi in primele 9 luni ale acestui an

de Bianca Tila
26 Nov 2024
Cifra de afaceri din comertul cu ridicata a inregistrat scaderi, in primele noua luni din acest an, fata de perioada 1 ianuarie - 30 septembrie 2023,...

INS: Volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul creste

de Bianca Tila
07 Nov 2024
Volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul (cu exceptia comertului cu autovehicule si motociclete) a inregistrat cresteri, in primele noua...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]