Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum ne tratam clientii pentru a ne asigura succesul in afaceri?
Greselile pe care le comitem in afaceri si mai ales cele de pe urma carora clientii au de suferit trebuie sa devina prioritati de care sa ne achitam cat mai rapid posibil. Se spune ca un client multumit va raspandi vorba catre alti 5 cunoscuti si un client nemultumit va raspandi vorba catre alti 25 de cunoscuti. Iata cum fiecare detaliu conteaza in afaceri si nu ne permitem sa renuntam la regulile de customer service in nici o conditie.
Iata cateva sfaturi care sa va ajute sa va tratati clientii in mod avantajos pentru a va asigura succesul in afacerile pe care le conduceti:Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
1. Raspundeti la nelamuriri si plangeri dupa ce ati studiati indeajuns de mult problema cu care va confruntati. Acordati timp pentru lamurirea clientului si mai ales pentru rezolvarea problemei in avantajul clientilor.
2. Angajatii responsabili cu sarcinile departamentului de customer service trebuie sa sfarseasca orice e-mail sau apel telefonic intr-o nota favorabila. Este mai mult decat necesar sa se ofere scuze clientilor partiniti, insa scuzele nu trebuie sa fie elementele cu care sa se termine un apel telefonic sau un e-mail, pentru a nu reaminti clientului de greseala comisa ci pentru a-i lasa un sentiment placut ca problemele sale sunt rezolvate sau in curs de rezolvare.
3. Angajatii responsabili cu sarcinile departamentului de customer service sau managerii trebuie sa isi verifice tonul folosit in redactarea mesajelor din e-mail-uri. De foarte multe ori, fraze si expresii pe care le folosim in mod normal, intr-o conversatie fata-in-fata cu clientii nostri pot capata diverse nuante nefavorabile in cadrul mesajelor din e-mail-uri.
4. Atunci cand va confruntati cu nemultumiri si plangeri o solutie este sa va intrebati clienti cum doresc sa le fie rezolvata problema. Veti descoperi ca majoritatea vor fi mult mai calmi dupa ce vor auzi ca le este oferita posibilitatea de a-si propune solutia potrivita. Cei mai multi vor propune solutii convenabile atat pentru ei cat si pentru compania pe care o reprezentati sau o conduceti.
Articole conexe
INS: Volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul creste
de Bianca TilaINS: Cifra de afaceri din comertul cu ridicata a inregistrat scaderi
de Bianca TilaS-a finalizat clasamentul companiilor romanesti. Cifra de afaceri este de 270,56 miliarde de euro
de Bianca TilaINS: Cifra de afaceri din comert a inregistrat scaderi in 2024
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit