Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum procedam pentru a ne face clientii sa ne iubeasca brand-ul?

59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Cei mai multi antreprenori sunt foarte constienti de faptul ca orice client este o adevarata sursa de profit si nu ne permitem sa pierdem nici macar pe unul. Problema care vine este nevoia de loializare si fidelizare a clientilor existenti si de castigare de noi clienti pentru afacerile noastre. Solutia sta in modalitatea noastra de a-i determina sa ne priveasca serviciile si produsele, implicit intreaga afacere, cu afectiune, respect si sa ne iubeasca brand-ul.

Cum se procedeaza? Nu este simplu, ci este un intreg proces care cere timp, bani si multa energie. Peste toate, cere creativitate si multa imaginatie necesare pentru a anticipa ce isi doresc clientii, pentru a le oferi produsele perfecte, pentru a incarca procesul cu mult stil si eleganta.

De la orice vanzare mica, de sapun handmade, pana la o vila cu 3 etaje, orice produs trebui vandut ca si cum am vinde o solutie pentru o problema arzatoare, pentru o problema care trebuie rezolvata cat mai curand posibil si intr-o maniera optima pentru client.

Prima regula a jocului este sa stiti ce probleme si nevoi au clientii dvs. In acest fel ii veti cunoaste si veti sti cum sa ii tratati, cum sa folositi empatia ca arma principala in vanzari, cum sa ii determinati sa va impartaseasca mai multe informatii, feedback atat de folositor.

Adoua regula este sa ii tineti la curent cu tot ce se intampla in firma si i-ar putea interesa. Se vor simti importanti, valorosi pentru firma dvs si vorba se va duce mai departe, aducandu-va clienti care in prezent cer respect mai mult decat orice.

A treia regula, insa nu in ordinea importantei sale, este cea de a va respecta promisiunile. Promiteti ca veti organiza un concurs cu premii in valoare de x lei, tineti-va cuvantul si dati suma de bani promisa catre cei care participa. Ati promis reduceri mari in luna februarie, tineti-va promisiunile si faceti reducerile sa fie chiar mari in ochii clientilor dvs.

O alta regula importanta este sa angajati numai personal cu orientare catre client. Chiar daca stiti ca noul personal nu cunoaste produsele sau serviciile la fel de bine, ganditi-va ca prin intermediul unui training, acest lucru se rezolva. Pe de alta parte, lipsa de respect, lipsa de orientare catre consumator, o vorba buna si un zambet natural nu se vor invata niciodata la comanda.


Tags: brandafacericlientireguli afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]