Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum procedam pentru a ne face clientii sa ne iubeasca brand-ul?
Cei mai multi antreprenori sunt foarte constienti de faptul ca orice client este o adevarata sursa de profit si nu ne permitem sa pierdem nici macar pe unul. Problema care vine este nevoia de loializare si fidelizare a clientilor existenti si de castigare de noi clienti pentru afacerile noastre. Solutia sta in modalitatea noastra de a-i determina sa ne priveasca serviciile si produsele, implicit intreaga afacere, cu afectiune, respect si sa ne iubeasca brand-ul.
Cum se procedeaza? Nu este simplu, ci este un intreg proces care cere timp, bani si multa energie. Peste toate, cere creativitate si multa imaginatie necesare pentru a anticipa ce isi doresc clientii, pentru a le oferi produsele perfecte, pentru a incarca procesul cu mult stil si eleganta.Ghid practic Realizarea de sapun natural
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Propriul meu plan de afaceri
Cresterea prepelitelor japoneze
De la orice vanzare mica, de sapun handmade, pana la o vila cu 3 etaje, orice produs trebui vandut ca si cum am vinde o solutie pentru o problema arzatoare, pentru o problema care trebuie rezolvata cat mai curand posibil si intr-o maniera optima pentru client.
Prima regula a jocului este sa stiti ce probleme si nevoi au clientii dvs. In acest fel ii veti cunoaste si veti sti cum sa ii tratati, cum sa folositi empatia ca arma principala in vanzari, cum sa ii determinati sa va impartaseasca mai multe informatii, feedback atat de folositor.
Adoua regula este sa ii tineti la curent cu tot ce se intampla in firma si i-ar putea interesa. Se vor simti importanti, valorosi pentru firma dvs si vorba se va duce mai departe, aducandu-va clienti care in prezent cer respect mai mult decat orice.
A treia regula, insa nu in ordinea importantei sale, este cea de a va respecta promisiunile. Promiteti ca veti organiza un concurs cu premii in valoare de x lei, tineti-va cuvantul si dati suma de bani promisa catre cei care participa. Ati promis reduceri mari in luna februarie, tineti-va promisiunile si faceti reducerile sa fie chiar mari in ochii clientilor dvs.
O alta regula importanta este sa angajati numai personal cu orientare catre client. Chiar daca stiti ca noul personal nu cunoaste produsele sau serviciile la fel de bine, ganditi-va ca prin intermediul unui training, acest lucru se rezolva. Pe de alta parte, lipsa de respect, lipsa de orientare catre consumator, o vorba buna si un zambet natural nu se vor invata niciodata la comanda.
Articole conexe
INS: Volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul creste
de Bianca TilaINS: Cifra de afaceri din comertul cu ridicata a inregistrat scaderi
de Bianca TilaS-a finalizat clasamentul companiilor romanesti. Cifra de afaceri este de 270,56 miliarde de euro
de Bianca TilaINS: Cifra de afaceri din comert a inregistrat scaderi in 2024
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit