Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum se construieste un brand?

de Maria Nicutar 23 Mai. 2011 4107
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

In primul rand, trebuie stabilit ca inainte de brand vine compania de care discutam si care trebuie sa fie una importanta, cu o experienta mare pe piata si care sa se diferentieze usor de competitia sa. Produsele sau serviciile companiei trebuie cunoscute de majoritatea clientilor vizati de strategiile de marketing si trebuie sa prezinte calitatile promise.

Nu veti putea crea un brand pe ruinele unei companii. Aveti nevoie de o fundatie solida, pe care sa puteti ridica piloni ai succesului. Si, mare atentie! Un brand se formeaza in timp, avand nevoie de o perioada indelungata pentru a se face cunoscut si apreciat.

Ca si servicii necesare proiectarii unui brand trebuie sa amintim de departamentele de marketing, advertising, relatii publice si de designer-ul care se va ocupa de logo(simbol).

Marketing-ul "din-gura-in-gura" este, poate cel mai eficace instrument care va va ajuta sa ajungeti vizibil pe piata consumatorilor. Nu implica costuri si va fidelizeaza clientii intr-o masura foarte mare. De asemenea, poate fi si de natura negativa, asa ca dati atentie tuturor aspectelor unui produs sau serviciu afiliat marcii dvs. Sa spunem ca aveti o companie importanta si comercializati haine, incaltaminte si accesorii sport si aveti mai multe linii de productie. Un singur produs care nemultumeste un client va va scoate din joc si restul celorlalte.

Clientii asociaza intotdeauna un produs cu restul item-urilor care apartin acelui brand.

Advertising-ul brand-ului se face tinand cont de cercetarile efectuate de personalul abilitat. Se vor lua in cosiderare urmatorii factori inainte de a va face publicitate:

1.    Ce obiective aveti?

2.    Ce sunteti gata sa promiteti cumparatorilor?

3.    Carei categorii de clienti va adresati?

4.    Ce canale media folosesc acestia in mod regulat?

5.    Cati bani sunteti dispus sa investiti in advertising?


Departamentul de Relatii Publice se va asigura ca sunteti vizibil in presa scrisa si ca aveti parte de informatii avizate din domeniul dvs. de interes. Cel mai important lucru de care veti beneficia din partea relationistilor este ca veti putea pastra o imagine favorabila pentru compania dvs. Fiind o marca atat de cunoscuta si fiind folosita de multi consumatori va puteti astepta si la surprize neplacute. Per total, investitia in relatii publice este una profitabila care poate face diferenta intre succesul de proportii uriase sau o imagine sifonata.


Tags: construire brandadvertising brandpiata consumatorilor

Urmareste-ne pe Google News


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]