Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum se construieste un brand?
In primul rand, trebuie stabilit ca inainte de brand vine compania de care discutam si care trebuie sa fie una importanta, cu o experienta mare pe piata si care sa se diferentieze usor de competitia sa. Produsele sau serviciile companiei trebuie cunoscute de majoritatea clientilor vizati de strategiile de marketing si trebuie sa prezinte calitatile promise.
Nu veti putea crea un brand pe ruinele unei companii. Aveti nevoie de o fundatie solida, pe care sa puteti ridica piloni ai succesului. Si, mare atentie! Un brand se formeaza in timp, avand nevoie de o perioada indelungata pentru a se face cunoscut si apreciat.3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Ca si servicii necesare proiectarii unui brand trebuie sa amintim de departamentele de marketing, advertising, relatii publice si de designer-ul care se va ocupa de logo(simbol).
Marketing-ul "din-gura-in-gura" este, poate cel mai eficace instrument care va va ajuta sa ajungeti vizibil pe piata consumatorilor. Nu implica costuri si va fidelizeaza clientii intr-o masura foarte mare. De asemenea, poate fi si de natura negativa, asa ca dati atentie tuturor aspectelor unui produs sau serviciu afiliat marcii dvs. Sa spunem ca aveti o companie importanta si comercializati haine, incaltaminte si accesorii sport si aveti mai multe linii de productie. Un singur produs care nemultumeste un client va va scoate din joc si restul celorlalte.
Clientii asociaza intotdeauna un produs cu restul item-urilor care apartin acelui brand.
Advertising-ul brand-ului se face tinand cont de cercetarile efectuate de personalul abilitat. Se vor lua in cosiderare urmatorii factori inainte de a va face publicitate:
1. Ce obiective aveti?
2. Ce sunteti gata sa promiteti cumparatorilor?
3. Carei categorii de clienti va adresati?
4. Ce canale media folosesc acestia in mod regulat?
5. Cati bani sunteti dispus sa investiti in advertising?
Departamentul de Relatii Publice se va asigura ca sunteti vizibil in presa scrisa si ca aveti parte de informatii avizate din domeniul dvs. de interes. Cel mai important lucru de care veti beneficia din partea relationistilor este ca veti putea pastra o imagine favorabila pentru compania dvs. Fiind o marca atat de cunoscuta si fiind folosita de multi consumatori va puteti astepta si la surprize neplacute. Per total, investitia in relatii publice este una profitabila care poate face diferenta intre succesul de proportii uriase sau o imagine sifonata.
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit