Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum se incheie o vanzare cand clientul ezita sau spune NU
Multi antreprenori nu inteleg pe deplin importanta pe care trebuie sa o acorde training-ului managerilor si angajatilor din departamentul de vanzari. Acestia sunt elementele cheie care va vor aduce mai mul profit si in functie de abilitatea lor, veti avea clienti mai multi, mai fideli si care sa achizitioneze cu o frecventa sporita.
Angajatii responsabili cu vanzarile trebuie sa inteleaga intreg procesul de vanzare ca fiind fundamentat pe decizia clientilor. Degeaba se vor angaja in discutii elaborate si bine gandite cu acestia, daca nu pot trece de decizia lor de a nu achizitiona un produs sau serviciu.Cresterea prepelitelor japoneze
Cultura de sofran
Cultura castravetelui anti-diabet
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Un „nu” este cea mai scurta cale catre lipsa vanzarilor daca membrii departamentului de vanzari nu isi cunosc atuurile care sa sa ii ajute sa castige clientii.
Factorii care duc la ezitarea sau refuzul de cumparare din partea clientilor sunt numerosi. Daca oferiti produse sau servicii de calitate slaba, cu o cantitate mica in raport cu pretul practicat samd, va aflati intr-o situatie foarte dificila. Acesti factori sunt cel mai greu de rasturnat in favoarea afacerilor care le promoveaza.
Nu uitati ca regulile de aur ale oricarui produs sau serviciu sunt cele de promovare a calitatii inalte si un raport avantajos calitate-cantitate-pret. Solutia este ca oferiti reduceri acolo unde se poate, promotii si oferte speciale.
Clientul poate ezita sau refuza sa achizitioneze un produs din cauza interactiunii cu un angajat nepregatit. Membrii echipei de vanzari care nu cunosc pe deplin produsele sau serviciile pe care le promoveaza nu fac nici un bine nimanui. Nu sunt capabili sa ajute clientul sa ia o decizie avantajoasa si nu isi reprezinta firma in mod favorabil.
Un client poate sa spuna „Nu” si din cauza faptului ca nu este convins in totalitate de beneficiile pe care le poate primi din partea unui produs sau serviciu, sau din cauza ca angajatul nu i-a oferit destule informatii relevante pentru a se decide. De multe ori, un refuz vine in locul unor intrebari sau ca rezultat natural al nelamuririlor. Multi clienti sunt reticenti in a pune intrebari mai multe si prefera sa asculte ce li se transmite de catre angajatii responsabili cu vanzarile.
De aceea, trebuie sa fiti sigur ca aveti pe linia de vanzari numai angajati pregatiti, entuziasti, cu orientare catre client, puternic motivati si gata sa anticipeze nevoile, dorintele si nelamuririle clientilor.
Articole conexe
Victoria's Secret inregistreaza scaderi ale vanzarilor
de Bianca TilaPepco raporteaza un declin al vanzarilor semestriale
de Bianca TilaRestaurantele vor fi obligate sa ofere gratuit apa clientilor
de Bianca TilaVanzarile auto noi in Romania vor incheia anul pe crestere
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit