Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum se incheie o vanzare cand clientul ezita sau spune NU

59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Multi antreprenori nu inteleg pe deplin importanta pe care trebuie sa o acorde training-ului managerilor si angajatilor din departamentul de vanzari. Acestia sunt elementele cheie care va vor aduce mai mul profit si in functie de abilitatea lor, veti avea clienti mai multi, mai fideli si care sa achizitioneze cu o frecventa sporita.

Angajatii responsabili cu vanzarile trebuie sa inteleaga intreg procesul de vanzare ca fiind fundamentat pe decizia clientilor. Degeaba se vor angaja in discutii elaborate si bine gandite cu acestia, daca nu pot trece de decizia lor de a nu achizitiona un produs sau serviciu.

Un „nu” este cea mai scurta cale catre lipsa vanzarilor daca membrii  departamentului de vanzari nu isi cunosc atuurile care sa sa ii ajute sa castige clientii.

Factorii care duc la ezitarea sau refuzul de cumparare din partea clientilor sunt numerosi. Daca oferiti produse sau servicii de calitate slaba, cu o cantitate mica in raport cu pretul practicat samd, va aflati intr-o situatie foarte dificila. Acesti factori sunt cel mai greu de rasturnat in favoarea afacerilor care le promoveaza.

Nu uitati ca regulile de aur ale oricarui produs sau serviciu sunt cele de promovare a calitatii inalte si un raport avantajos calitate-cantitate-pret. Solutia este ca oferiti reduceri acolo unde se poate, promotii si oferte speciale.

Clientul poate ezita sau refuza sa achizitioneze un produs din cauza interactiunii cu un angajat nepregatit. Membrii echipei de vanzari care nu cunosc pe deplin produsele sau serviciile pe care le promoveaza nu fac nici un bine nimanui. Nu sunt capabili sa ajute clientul sa ia o decizie avantajoasa si nu isi reprezinta firma in mod favorabil.

Un client poate sa spuna „Nu” si din cauza faptului ca nu este convins in totalitate de beneficiile pe care le poate primi din partea unui produs sau serviciu, sau din cauza ca angajatul nu i-a oferit destule informatii relevante pentru a se decide. De multe ori, un refuz vine in locul unor intrebari sau ca rezultat natural al nelamuririlor. Multi clienti sunt reticenti in a pune intrebari mai multe si prefera sa asculte ce li se transmite de catre angajatii responsabili cu vanzarile.

De aceea, trebuie sa fiti sigur ca aveti pe linia de vanzari numai angajati pregatiti, entuziasti, cu orientare catre client, puternic motivati si gata sa anticipeze nevoile, dorintele si nelamuririle clientilor.




Tags: vanzaridepartamentul de vanzariechipa vanzariclientvanzari

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]