Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum tratam criticile si nemultumirile superiorilor?
In primul rand orice subordonat ar trebui sa isi ia masurile de siguranta pentru a nu ajunge in acest punct nefavorabil in care sa se loveasca de critici si nemultumiri. Dar, in acelasi timp, nici un om nu este facut sa isi indeplineasca activitatile profesionala intr-o perfectiune deplina, fara greseli, intarzieri sau intr-o sincronizare optima cu restul angajatilor.
Problema cea mai dificila in acest subiect nu este existenta nemultumirilor sefilor la adresa angajatilor, ci maniera in care acestea sunt tratate. Sa ne gandim la modelul ideal de angajat in ochii angajatorilor. Vor, cu siguranta, persoane care sa isi indeplineasca in totalitate cerintele stipulate in fisa postului, vor rapiditate si eficienta, performanta inalta si un comportament model la locul de munca.Cresterea prepelitelor japoneze
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Propriul meu plan de afaceri
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Ni se par multe cerinte, insa, in fapt, toate sunt realiste. Angajatorii cer ce trebuie cerut pentru o prosperitate in afaceri iar in momentul in care apar nereguli intre asteptari si ceea ce se ofera, se creeaza surse importante de conflict daca nu exista o buna interactiune intre cele doua parti.
In primul rand superiorii trebuie sa detina abilitatea de a oferi o critica constructiva, si nu una negativa, care nu aduce nici un avantaj pentru nici una dintre tabere. Apoi, feedback-ul oferit trebuie tratat in mod corespunzator de catre subordonat.
In mod principal, angajatul trebuie sa trateze critica intr-un mod profesional, si nu trebuie sa o vada ca pe o critica personala, un atac la persoana. Daca ati stabilit un termen limita pentru un proiect intr-o anumita data si aceasta s-a extins din cauza dvs, nu este cazul sa va condamnati seful pentru un comportament anormal.
Intelegerile contractuale si cele verbale trebuie respectate in ambele directii. In acceasi masura in care angajatii doresc sa li se respecte drepturile si sa li se ofere beneficiile promise, la fel doresc si angajatorii sa li se respecte cerintele si regulile impuse la inceperea colaborarii.
Personalul care are de-a face cu un feedback constructiv trebuie sa isi ia masurile necesare de a indrepta greselile comise, de a-si imbunatati progresele, de a se automotiva pentru a repara situatia creata.
Va trebui sa judecati la rece critica si nemultumirile legate de maniera in care va conduceti activitatea la locul de munca si sa stabiliti concret sursele problemelor si modurile in care acestea pot fi evitate pe viitor. Nimic nu este mai suparator decat o greseala care se repeta si un angajat care pare sa nu urmeze sfaturile si regulile angajatorului.
Solutia este sa va concentrati pe activitatile pentru care sunteti responsabil si sa primiti un feedback regulat, pentru a va putea masura progresele sau regresele. Discutati deschis cu superiorii si explicati-le unde se produc greselile in desfasurarea activitatii dvs si cereti-le ajutorul acolo unde il puteti primi.
Nimeni nu va va ajuta sa va duceti la buna indeplinire munca pentru ca sunteti obosit, dar superiorii va vor ajuta daca aveti cerinte reale si fondate, care sa va motiveze existenta greselilor.
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit