Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum tratam criticile si nemultumirile superiorilor?

de Maria Nicutar 24 Iun. 2011 3476
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

In primul rand orice subordonat ar trebui sa isi ia masurile de siguranta pentru a nu ajunge in acest punct nefavorabil in care sa se loveasca de critici si nemultumiri. Dar, in acelasi timp, nici un om nu este facut sa isi indeplineasca activitatile profesionala intr-o perfectiune deplina, fara greseli, intarzieri sau intr-o sincronizare optima cu restul angajatilor.

Problema cea mai dificila in acest subiect nu este existenta nemultumirilor sefilor la adresa angajatilor, ci maniera in care acestea sunt tratate. Sa ne gandim la modelul ideal de angajat in ochii angajatorilor. Vor, cu siguranta, persoane care sa isi indeplineasca in totalitate cerintele stipulate in fisa postului, vor rapiditate si eficienta, performanta inalta si un comportament model la locul de munca.

Ni se par multe cerinte, insa, in fapt, toate sunt realiste. Angajatorii cer ce trebuie cerut pentru o prosperitate in afaceri iar in momentul in care apar nereguli intre asteptari si ceea ce se ofera, se creeaza surse importante de conflict daca nu exista o buna interactiune intre cele doua parti.

In primul rand superiorii trebuie sa detina abilitatea de a oferi o critica constructiva, si nu una negativa, care nu aduce nici un avantaj pentru nici una dintre tabere. Apoi, feedback-ul oferit trebuie tratat in mod corespunzator de catre subordonat.

In mod principal, angajatul trebuie sa trateze critica intr-un mod profesional, si nu trebuie sa o vada ca pe o critica personala, un atac la persoana. Daca ati stabilit un termen limita pentru un proiect intr-o anumita data si aceasta s-a extins din cauza dvs, nu este cazul sa va condamnati seful pentru un comportament anormal.

Intelegerile contractuale si cele verbale trebuie respectate in ambele directii. In acceasi masura in care angajatii doresc sa li se respecte drepturile si sa li se ofere beneficiile promise, la fel doresc si angajatorii sa li se respecte cerintele si regulile impuse la inceperea colaborarii.

Personalul care are de-a face cu un feedback constructiv trebuie sa isi ia masurile necesare de a indrepta greselile comise, de a-si imbunatati progresele, de a se automotiva pentru a repara situatia creata.

Va trebui sa judecati la rece critica si nemultumirile legate de maniera in care va conduceti activitatea la locul de munca si sa stabiliti concret sursele problemelor si modurile in care acestea pot fi evitate pe viitor. Nimic nu este mai suparator decat o greseala care se repeta si un angajat care pare sa nu urmeze sfaturile si regulile angajatorului.

Solutia este sa va concentrati pe activitatile pentru care sunteti responsabil si sa primiti un feedback regulat, pentru a va putea masura progresele sau regresele. Discutati deschis cu superiorii si explicati-le unde se produc greselile in desfasurarea activitatii dvs si cereti-le ajutorul acolo unde il puteti primi.

Nimeni nu va va ajuta sa va duceti la buna indeplinire munca pentru ca sunteti obosit, dar superiorii va vor ajuta daca aveti cerinte reale si fondate, care sa va motiveze existenta greselilor.




Tags: criticile superiorilormodelul ideal de angajatangajatorii

Urmareste-ne pe Google News


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]