Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum va aratati respectul fata de subordonati, colegi sau superiori la locul de munca?
Relatiile de la locul de munca sunt extrem de importante si trebuie mentinute in cea mai buna forma posibil. Ganditi-va ca unul dintre colegii dvs se va dovedi cel mai acerb competitor al dvs in mediul afacerilor peste 5 ani. Ganditi-va ca unul dintre subordonatii dvs va va fi superior peste 3 ani, in cadrul unei alte companii. Si mai presus de orice caz clarificator, ganditi-va ca ceea ce oferiti veti primi si toti avem nevoie de respect in viata profesionala, nu numai in cea personala.
Iata cateva sfaturi practice pe care trebuie sa le aveti in vedere atunci cand discutam de relatii la locul de munca:1. Tratati-va colegii, subordonatii sau superiorii cu politete si bunatate. Ajutati-i atunci cand va sta in limita posibilitatilor si fiti corect.
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Lavanda cultura care iti aduce minimum 8 000 de euro profit
2. Ascultati parerile celorlalti chiar si atunci cand sunteti sigur ca nu le veti prelua sfaturile, ideile samd. Nu vorbiti peste interlocutori si nu asumati de la bun inceput ca stiti ce vi se va comunica.
3. Incurajati-va colegii si subordonatii sa isi exprime ideile, parerile, sugestiile si recomandarile. Sprijiniti creativitatea si imaginatia si dati o sansa reala oricui doreste sa se afirme in viata sa profesionala.
4. Includeti pe toate lumea in activitatile de la locul de munca sau din timpul liber planificat de companie:petreceri, team-building-uri, sedinte samd.
5. In incercarile de a imbunatati munca si activitatea puteti sa utilizati ideile si sugestiile colegilor, subordonatilor dvs. Lasati-i sa afle ca le-ati implementat ideile.
6. Laudati-va angajatii si colegii. Nimic nu este mai suparator sau lipsit de respect decat sa nu ti se recunoasca meritele.
7. Nu cautati vina in munca altora. Atunci cand exista greseli, cautati modalitati de reparare a situatiilor nefavorabile.
8. Oferiti feedback tuturor subordonatilor dvs intr-o baza regulata. Se vor simti valorosi pentru companie si vor aprecia gestul de a-i tine la curent cu progresele lor.
9. Atunci cand este cazul, folositi critica constructiva si nu critica negativa, care nu va aduce nici un plus la locul de munca sau in dezvoltarea relatiilor favorabile.
Votati articolul
Nota: 4.06 din 5 - 8 voturi.Articole conexe
Cifra de afaceri din serviciile de piata prestate intrepriderilor a crescut cu 13,1%
de Bianca TilaINS: Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 1,3% in primele zece luni
de Bianca TilaINS: Volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul a crescut cu 2% in primele 10 luni
de Bianca TilaCe ar trebui sa incluzi intr-un plan de afaceri pentru un restaurant
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Cea mai profitabila cultura pe terenuri mici: LAVANDA! Profit de peste 8.000 de euro/ha!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit