de Idei de afaceri
09 Nov. 2022
508
Nu exista persoana care sa nu fie un potential client al unui atelier de realizat foto-sculpturi. In primul rand, oricine doreste sa aiba fotografii (obisnuite) care sa-i aduca in memorie momentele deosebite din viata sa: balul de absolvire a liceului, casatoria, scene de familie, excursii, intalniri cu celebritati, evenimente sociale sau politice la care a fost martor si alte lucruri de acest gen, care constituie fondul sau de amintiri.
Iar acum imaginati-va ca in loc de o simpla fotografie inramata si asezata acasa, pe perete, sau la serviciu, pe birou, se afla o foto-sculptura care, pe langa faptul ca induce o anumita emotie posesorului, constituie si un excelent obiect de decor. Acest al doilea rol, cel decorativ, este elementul care face afacerea viabila.
De obicei, foto-sculptura are un singur element, adica in suportul baza este fixata o singura fotografie decupata (care poate infatisa capul, bustul sau tot corpul unui personaj, un grup de persoane, o masina, un animal etc.). Exista insa si posibilitatea realizarii unor foto-sculpturi mai complexe, asa-numitele „scene in relief”, care accentueaza rolul decorativ deja amintit.
Astfel, pe o placa de plexiglas se lipeste, de exemplu, poza personajului principal in tinuta de turist si sprijinit in toiagul de drumetie; pe alta placa se lipeste poza cabanei unde a fost cazat si pe o a treia placa – poza masivului muntos in care a facut cateva trasee.
Cele trei placi vor fi fixate pe suportul-baza la cativa centimetri una de alta, astfel incat sa rezulte imaginea tridimensionala a turistului aflat in fata cabanei, avand ca fundal masivul muntos. Variatiile pe aceasta tema, a scenelor in relief, sunt nenumarate, iar efectul lor artistic nu mai trebuie comentat.
Comenzi de la crese, gradinite si scoli
Este foarte probabil ca multi parinti sa doreasca o foto-sculptura cu odrasla lor, aflata la o varsta frageda, jucandu-se cu cuburile la gradinita sau stand in banca, in prima zi de scoala, si manuind cu dexteritate un stilou.
In aceasta situatie, dvs. veti juca si rolul de fotograf, in sensul ca fotografiile care stau la baza realizarii foto-sculpturilor nu vor mai fi aduse de clienti, ci le veti realiza chiar dvs.
Metoda de abordare a acestei clientele este urmatoarea: aranjati cu directoarea unei gradinite, de exemplu, sa va lase sa plasati in holul cladirii, pe o masuta, pliante care sa explice ce sunt foto-sculpturile si cum se pot ele comanda (mentionati un numar de telefon unde puteti fi contactat).
Parintii care vor veni sa-si aduca sau sa-si ia copiii vor lua astfel cunostinta de oferta dvs. si va vor cauta.
In cazul scolilor, rugati-o pe directoare sa va faciliteze accesul la sedintele cu parintii scolarilor din clasele mici, unde sa impartiti pliante si sa clarificati, in cateva minute, eventualele probleme ridicate de parinti.
O astfel de prezentare in grup are avantajul ca o comanda antreneaza alte comenzi: e suficient ca cineva sa sparga gheata si sa spuna ca ar dori o foto-sculptura cu copilul sau pentru ca si altii sa-si exprime interesul.
Odata ce ati strans destule comenzi, stabiliti ziua in care va avea loc sedinta foto, cu toti copiii, asta ca sa nu trebuiasca sa veniti pentru fiecare copil in parte. Parintii vor avea astfel si posibilitatea sa-si pregateasca odraslele pentru „eveniment”.
de
Idei de afaceriRedactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.
Tags: afaceri nisatepiata tintafoto-sculpturicumparatori