Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Customer service de succes: Top 3 fraze interzise!

de Adela Simonescu 04 Mai. 2014 2900
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Cand discutam despre customer service, este clar ca avem de-a face cu unul dintre domeniile care vor absorbi cele mai mari investitii in urmatorii ani. Nimeni nu mai poate neglija importanta abilitatilor de customer service, una dintre caramizile cele mai solide ce stau la baza unei intregi afaceri.

Pentru clientii nostri, ne dorim ce este mai bun. In consecinta, vom depune toate eforturile pentru a le oferi o experienta inconfundabila.

Iata si cele 3 fraze pe care sa le evitam in relatia cu clientii nostri:


1. Nu va pot ajuta.
Cu siguranta este dificil sa avem solutii pentru orice problema prezentata de clientii nostri. Cu toate acestea, nu este cazul sa le spunem clientilor nostri ca problema lor nu are absolut nicio solutie. Chiar daca nu gasiti o solutie perfecta si care sa rezolve intreaga problema, este bine sa oferiti clientului siguranta ca situatia sa nu va ramane la fel.

Cautati solutii si reveniti cu ele. Vorbiti cu un superior, cu experti din domeniu sau cereti consultanta. Nicio problema nu ramane fara solutie, chiar daca la mijloc vor fi eforturi mai mari. Odata descoperita solutia, ea va fi de folos nenumarate ori, pentru eventuale probleme viitoare.


2. Nu aveti dreptate. Chiar daca nu au dreptate, clientii nu ar trebui sa auda o astfel de fraza. Veniti cu argumente care sa arate clientilor ca situatia este diferita fata de cum o vad ei. Aratati-le mai multe perspective din care sa vada imaginea, insa nu le spuneti ca nu au dreptate.


3. Daca nu sunteti multumit, intotdeauna aveti si alte magazine unde puteti merge! Nu va trimiteti clientii catre competitie, chiar voi cu mana voastra. Un client poate sa fie dificil, chiar imposibil. Insa niciodata nu aveti voie sa aratati unui client usa.

Desigur, este tentant sa considerati ca timpul vostru este asa de pretios si ca acest client il iroseste fara nicio retinere. Chiar si asa, delegati sarcinile de lucru cu publicul si asigurati-va ca niciunui client nu i se arata usa de iesire.

Mult succes si customer service de top!


sursa foto: www.freegreatpicture.com




Tags: customer servicefraze interzise in customer servicemanagement afaceri

Urmareste-ne pe Google News


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca GRATUIT
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]